4
.
07
2023

Ostatnie półrocze w Tigers: Wyzwania, działania z klientami i dynamiczny rozwój

Autor:
Czas:
2
min.
Pół roku minęło odkąd powiedzieliśmy, że wychodzimy w miasto i chcemy być bliżej klienta. Zobacz, jak wyglądało ostatnie 6 miesięcy w Tigers.

W Tigers nie rzucamy słów na wiatr. Jeśli mówimy, że tygrysy wychodzą w miasto - to tak się dzieje.
Potwierdzenia tej tezy nie trzeba daleko szukać.

W kwietniu zorganizowaliśmy "Tygrysie śniadanie w Krakowie"

- wyjątkowe spotkanie, na które zaprosiliśmy krakowskich marketing managerów. Spotkanie odbyło się w nowym biurze Tigers, a za jego organizację odpowiadała Marta Prochot-Matejuk manager CS wraz ze swoim zespołem.

W czasie tygrysiego śniadania nie mogło zabraknąć dzielenia się wiedzą, które jest wpisane w DNA Tigers. Zamiast wykładów i prezentacji postawiliśmy na dyskusję, skupiając się na temacie “Uwalnianie mocy marki” oraz wykorzystaniu marketing mixu i TikToka w kampaniach sprzedażowych. Swój głos dołożyła również trenerka Tigers, która TikToka zna od podszewki - Magdalena Krzepkowska.

Jednak to nie koniec.

Zwieńczeniem tej akcji było wysłanie TIGERówki na ulice Krakowa. Ciężarówka z wielkimi ekranami przedstawiającymi naszą animację Tygrysa jeździła przez kilka godzin po największych ulicach miasta smoka, dając tym samym wyraz obecności Tygrysów w małopolsce.

Instagram @tigerspl

W maju, byliśmy jednym z trzech organizatorów konferencji I🧡Automation&Tools.


Wydarzenie, które powstało we współpracy trzech marek: Automation House x Sprawny.marketing x Tigers, zgromadziło setki uczestników konferencji głodnych wiedzy o automatyzacji, AI i zwiększeniu efektywności w biznesie.

W trakcie konferencji trzy Tygrysy Bartłomiej Kląskała, Senior Digital Marketing Specialist,
Katarzyna Mıstaçoğlu, Senior Marketing Specialist i Franciszek Georgiew, Founder Tigers & Owner holdingu XXII Ventures, stanęły na jednej z bardziej wymagających scen marketingowych w Polsce.

  • Bartek wyjaśnił, dlaczego "wszystkie narzędzia do marketing automation są do bani".
  • Kasia zainspirowała i zaprezentowała możliwości Obsidiana w swoim życiu, wskazując problemy ubóstwa technologicznego i mental overload.
  • Franek przedstawił swoją wizję życia w Notion, narzędziu, które pozwala mu zagłębić się w siebie głębiej niż tylko przy pomocy kartki papieru i długopisu. 

Nagrodę dla Tigers wywalczyła Kasia, która jako jedyna wyróżniona kobieta, zdobyła zaszczytne 7. miejsce, dostając przepustkę, aby o tym co ważne mówić na kolejnej edycji I🧡Marketing.

W trakcie pozostałych dni konferencji I🧡Marketing, nasi trenerzy także byli obecni, wyróżniając najciekawsze konwersacje z uczestnikami, "Złotym biletem" uprawniającym do odbycia dowolnego treningu Tigers za darmo.

Świętowaliśmy również 8. urodziny Tigers i pierwszy rok nowej CEO - Karoliny Kawskiej!

Aby uczcić te wyjątkowe okazje, spotkaliśmy się wszyscy - zespół z Krakowa i Warszawy - na pokładzie Barki nad Wisłą. Podczas tego spotkania, otoczeni miłą atmosferą, świętowaliśmy osiągnięcia naszej firmy oraz wspominaliśmy dawne czasy agencji. Był to również moment, aby docenić zaangażowanie i zalety, jakie Karolina przyniosła w ciągu pierwszego roku swojej kadencji jako CEO.

Chcesz dołączyć do Stada ze zdjęcia? Sprawdź nasze oferty pracy

A po odpoczynku, wróciliśmy do pracy, by wraz z naszym klientem Runmageddon wziąć udział w … Runmageddonie!

W strategii na 2023 rok zapisaliśmy wyjście na miasto. Nikt wtedy nie wspomniał o torze przeszkód w środku lasu, ale … gdy RUNMAGEDDON rzucił nam wyzwanie pokonania trasy ramię w ramię razem z klientami Tigers nie mogliśmy powiedzieć nie!

Wyzwania i przeszkody napędzają Tygrysa do biegu, a Runmageddon mówi, że start w wydarzeniu jest w zasięgu każdego - dlatego już pod koniec maja, napędzani odwagą, która bierze się z pewności, że tygrysi one team poradzi sobie z każdą, nie tylko digitalową przeszkodą wspólnie stawiiliśmy się na starcie Runmageddonu. 30 przeszkód do pokonania, a jedną z nich była przeszkoda TIGERS, która stanowiła niemałe wyzwanie dla uczestników wydarzenia. Z resztą, sam(a) zobacz.

Przejdźmy do edukacji...

Edukacja wciąż stanowi nieoderwalny element Tigers. Przez ostatnie 8 lat byliśmy przewodnikami, a od tego roku stajemy się także trenerami w digitalowej dżungli.

W 2022 roku zdecydowaliśmy się na przejście z tradycyjnych szkoleń na treningi, co przyniosło znaczącą zmianę zarówno dla nas, jak i dla naszych uczestników.

Dzięki nowemu mindsetowi skoncentrowanemu na treningach, nasze działania edukacyjne stały się bardziej efektywne i wszechstronne. Warsztaty, które oferujemy, umożliwiają kontakt z doświadczonymi trenerami oraz grupą szkoleniową, a wiedza, którą przekazujemy, wynika z naszych własnych doświadczeń i sukcesów.

W naszym zaangażowaniu w jakość treningów wspieraliśmy również naszych trenerów. Przykładem tego jest wysłanie naszych ekspertów do Szkoły Trenerów B.B. Kotlińscy na specjalistyczne szkolenie "Szkoła Trenerów 1 Stopnia". Po zakończeniu tego intensywnego programu nasi trenerzy otrzymali certyfikat, co tylko wzmocniło jakość naszych działań edukacyjnych.

Edukacja wpisana jest w DNA Tigers od początku istnienia agencji - w pierwszym półroczu 2023 postawiłyśmy z Martą Sempławską przede wszystkim na porządkowanie tego obszaru i wyznaczanie nowego kierunku. Zamieniliśmy teoretyczne szkolenia, na praktyczne treningi, z których uczestnicy wychodzą z praktycznymi umiejętnościami.

Dodatkowo otworzyliśmy się na model konsultacyjny, dzięki któremu można skorzystać z pomocy specjalistów i ekspertów Tigers w każdym z obszarów digital marketingu, w bardzo przejrzystym rozliczeniu godzinowym - w zależności od aktualnych potrzeb biznesu.

- Dorota Woźniczka, Senior Growth Specialist

Nie obyło się również bez szkoleń i treningów dedykowanych, m.in. dla marek takich jak Oriflame (200 osób na sali!), Carrefour czy Erbud.
Dzięki tym działaniom zamknęliśmy czerwiec z rekordowymi wynikami i… idziemy po więcej!

A co z klientami?

Prowadząc naszych klientów do celu, nieustannie dążymy do doskonalenia naszych usług. Po przetestowaniu teorii o 100 dniach klienta, której jest autorem Joey Coleman, autor bestsellera "Nigdy więcej nie trać klienta", wprowadziliśmy 5 głównych zmian w naszym systemie pracy w pierwszych 100 dniach współpracy z klientem, szerzej opisanych w tym artykule.

Efekty tych zmian są już widoczne, czego potwierdzeniem są wysokie oceny satysfakcji klientów w ankietach podsumowujących pierwsze miesiące współpracy w 2023 roku. Średnia ocena naszych usług wynosi rekordowe 4.67/5.

Nasi klienci najwyżej ocenili zaangażowanie (4.89), partnerstwo (4.81) oraz terminowość (4.70). Jednocześnie zwrócili nam uwagę, że warto jeszcze bardziej skupić się na doradztwie (4.55) i rozwoju (4.53). Dzięki regularnemu feedbackowi od naszych klientów wiemy, na czym powinniśmy skoncentrować się w najbliższych miesiącach, co pozwala nam stale doskonalić nasze usługi.

Rozwinęliśmy portfolio naszych usług

Dbając o naszych klientów, wprowadziliśmy również nowe usługi, takie jak Digital PR, SEO, komórkę e-Commerce i marketing automation. Za rozwój Digital PR odpowiada Danuta Olczyk, a za obszar SEO - Weronika Czubik, o czym pisaliśmy w tym artykule.
Za komórkę e-Commerce odpowiada Borys Marushchak.

"Rozwijamy zespół analityczny, web dev, programmatic i marketplace’sy oraz wchodzimy w rozwiązania Big Query. Chcemy naprawdę holistycznie podchodzić do biznesów naszych klientów mają praktyczną wiedzę co i jak działa."

- Borys Marushchak, Senior Team Leader & Senior Digital Marketing Specialist

Razem z klientem zdobyliśmy prestiżową nagrodę Golden Arrow

Jednym z najważniejszych wydarzeń ostatnich miesięcy było zdobycie nagrody Golden Arrow wraz z naszym wieloletnim klientem Motorola za kampanię "Nie daj się zdefiniować". Był to historyczny moment dla Tigers, nasza pierwsza branżowa nagroda i ważny krok w realizacji naszej strategii na rok 2023.

Do udziału w kampanii #NieDajSięZdefiniować, którą Media Marketing Polska nagrodziło w kategorii Wyzwania Marketera - Product Launch zaprosiliśmy czterech artystów bliskich młodemu pokoleniu. Ambasadorzy kampanii pokazali nam kulisy swojego scenicznego wizerunku i opowiedzieli co robią, gdy są sami, jak dbają o swoją równowagę i jak wygląda ich życie, którego nie widzi świat. Każdy z ambasadorów reprezentował również jeden z kolorów telefonu motorola edge 30 neo, który był promowany w ramach akcji #NieDajSięZdefiniować koordynowanej przez Karolina Zduńczyk Influencer Marketing Expert w Tigers.

LinkedIn @tigers
"Nasza kampania zachęca do dyskusji, do mówienia o tym, że wolność, różnorodność i swoboda wyrażania siebie są najwyższymi wartościami. Młode pokolenie, do którego chcieliśmy dotrzeć z naszym przekazem, często jest definiowane jako to, dla którego życie wirtualne jest ważniejsze niż realne. To krzywdzący stereotyp."

-  Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola Mobility.

Co przyniesie kolejne pół roku?

Przez ostatnie 6 miesięcy konsekwentnie podążaliśmy drogą do naszego celu. Każdy kolejny dzień przynosił nam nowe wyzwania, które z determinacją pokonywaliśmy, osiągając jednocześnie liczne sukcesy.

Będąc już po kwartalnym spotkaniu strategicznym Tigers, wiemy, że na kolejne pół roku szykuje się coś naprawdę dużego...

Bądźcie czujni, bo tygrys nie zwalnia tempa! 🔥

No items found.