Easy Toys | Digital PR
Case study.
Przełamanie tabu związanego z seksualnością
Odważna edukacja w zakresie dobrego seksu
Oswajanie społeczeństwa z zabawkami erotycznymi, które mogą wzbogacić i urozmaicić ich życie seksualne
Minimum 2 publikacje nt marki i jej produktów w miesiącu
Wyzwania
Zmierzenie z zamkniętą postawą Polaków i ich pruderyjnością w sferze seksu
Konfrontowanie się ze stereotypowymi skojarzeniami z gadżetami i zabawkami erotycznymi
Znalezienie odpowiednich kontekstów medialnych, w których bezpiecznie możemy pokazać produkty takie jak gadżety i zabawki erotyczne
Jak to zrobiliśmy?
Pomysł
Współpraca z EasyToys odbywała się ongoingowo - na bieżąco odpowiadaliśmy na briefy i potrzeby klienta. W ramach współpracy promowaliśmy kolejno następujące po sobie kampanie „Better toys, greater joys”, „Time for toys” oraz „EasyFit”, co przekładało się na publikacje w konkretnych mediach.
Działanie
Opracowaliśmy harmonogram publikacji tematycznych dla marki.
Wdrożyliśmy regularne wysyłki komunikatów prasowych i follow-up, w tym bezpośrednie i indywidualne spotkania z dziennikarzami.
Zapewniliśmy marce szereg publikacji w mediach kobiecych i lifestyle, oraz w mediach marketingowych i tych o tematyce medialnej.
Zorganizowaliśmy dla marki łącznie 7 wysyłek kreatywnych / PR skierowanych do zasięgowych influencerów i kluczowych dziennikarzy.
Współorganizowaliśmy dla marki 2 eventy, których celem była promocja produktów EasyToys w kontekście medialnym.
Przewaga
Klient był zdecydowany na tę usługę od samego początku. Jej celem było dopełnienie innych usług, na jakie się u nas zdecydował oraz budowanie synergii działań na linii influencer marketingu i digital PR.
Efekty
Oczami Klienta
W EasyToys zależy nam na normalizowaniu gadżetów erotycznych oraz szerzeniu wiedzy o różnych aspektach seksualności. Odważnie mówimy o (samo)miłości, relacji, a także radości, która płynie ze świadomego, konsensualnego seksu. Seksu z drugą osobą, ale również solo seksu, który jest tak ważny. Od stycznia 2023 agencja Tigers wspiera EasyToys w działaniach z zakresu Digital PR. Dzięki tej współpracy krok po kroku udaje nam się osiągać zamierzone cele: wspólnie rozwijamy nasze kanały komunikacji, promujemy nasze treści w mediach i na blogach tematycznych, zapraszamy do dialogu o seksie i seksualności, docieramy do młodych dorosłych, jak i rodziców, singli, wieloletnich partnerów, a przy tym korzystamy z wiedzy i doświadczenia ekspertów, seksuologów, ginekologów i psychologów. Cieszymy się z takiego wsparcia Tigers i tego, że na bazie naszego wspólnego know-how możemy planować i wdrażać kolejne działania promocyjne marki EasyToys i akcje edukacyjne dotyczące dobrze rozumianej seksualności i zdrowia seksualnego.
Karina Jacyszyn
Brand Manager Poland & Team Lead EasyToys Global