Medistore | UX i UI Design
Case study.
- Zbudowanie tożsamości marki Medistore jako największego medycznego markeplace.
- Wzrost rozpoznawalności marki
- Wzmocnienie zaangażowania odbiorców
- Pozyskanie nowych użytkowników, którzy staną się promotorami marki
Wyzwania
- Wejść w realne potrzeby konsumenta, a tym samym zbudować z nim autentyczną relację, wnieść ideę dbania o zdrowie
- Stworzenie spójnego i kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej, który łączy nowoczesność, otwartość, a także wpisuje się w realne potrzeby klientów
Co zrobiliśmy?
Działania
Opracowanie strategii komunikacji
Zaprojektowanie logo
Stworzenie identyfikacji wizualnej
UI/UX
Wyprodukowanie video
Efekty
Wspólnie z agencją Tigers spojrzeliśmy na nowo na koncept Medistore. Wypracowaliśmy nową strategię komunikacji. Zmieniliśmy koncept wizualny. Nowoczesny, innowacyjny, odważny - taki, dzięki współpracy z agencją Tigers, jest teraz Medistore.
Andżelika Sokół
Kierownik działu sprzedaży eCommerce