Oferteo | Wideo
Case study.
Ukazanie działania platformy Oferteo w prosty i zrozumiały sposób
Zachęcenie widzów do korzystania z platformy Oferteo
Stworzenie materiałów wideo o potencjale viralowym, przygotowanych w różnych wersjach czasowych i formatach
Wyzwania
Ukazanie w prosty i zrozumiały sposób działania aplikacji w 30-sekundowej reklamie
Przedstawienie problemu użytkownika i jego szybkiego rozwiązania za pomocą aplikacji Oferteo
Jak to zrobiliśmy?
Jaka była idea kreatywna?
Przygotowując pomysł na film, stanęliśmy przed wyzwaniem ukazania w prosty i zrozumiały sposób działania aplikacji Oferteo. Założyliśmy, że cały film powinien być zamknięty w 30 sekundach, podczas których pokażemy szereg problemów oraz ich rozwiązań. W koncepcji kreatywnej postanowiliśmy skupić się na najbardziej popularnych kategoriach klientów, takich jak osoby potrzebujące usług malowania, instalacji elektrycznych i remontowych.
Wideo oparliśmy na przedstawieniu trzech bohaterów, którzy mimo chęci wykonania tych zadań samodzielnie nie mają do tego kompetencji lub czasu, a rozwiązaniem ich problemu są fachowcy znalezieni na Oferteo.pl. Całość podsumowuje claim: “Nie musisz znać się na wszystkim, wystarczy, że znasz Oferteo.pl.”
Działania
- Podczas cyklu spotkań omówiliśmy wyzwania i cele biznesowe klienta
- Stworzyliśmy koncepcję oraz scenariusz filmu
- Przeprowadziliśmy casting aktorski, dobierając obsadę
- Przeprowadziliśmy location scouting, aby znaleźć odpowiednią lokację
- Wykonaliśmy nagrania połączone z sesją zdjęciową
- Na podstawie nagrań stworzyliśmy cykl filmów (materiał główny + pakiet skrótów i przeformatowań)
Przewaga
Ukazanie zalet platformy Oferteo poprzez zaprezentowanie całego procesu w postaci fabularyzowanej reklamy wideo. Odpowiedni dobór aktorów i lokacji, a także zwięzły i konkretny scenariusz pomogły w stworzeniu filmu precyzyjnie odpowiadającego na potrzeby klienta.
Efekty
Oczami Klienta
Współpraca z Tygrysami to czysta przyjemność! Są szybcy, sprawni i zawsze gotowi służyć pomocą, co gwarantuje błyskawiczną i jakościową obsługę! Ten team to definicja kreatywności – ich pomysły są śmiałe, oryginalne i zawsze przykuwają uwagę! My już nie możemy się doczekać kolejnych projektów!
Martyna Głowińska-Gryglewska
Brand manager