
Rezultaty


Jak to zrobiliśmy?
.png)

Strategia eventowa: "A Ty, kiedy...?"
Zaprojektowaliśmy akcję w warszawskiej Galerii Młociny, której sercem był Audikabus i proste pytanie: "A Ty, kiedy ostatni raz badałeś swój słuch?". Celem było przełamanie tabu i zachęcenie do profilaktyki w miejscu o dużym natężeniu ruchu.

Zmasowana kampania PR w mediach lokalnych
Aby zapewnić wysoką frekwencję, uruchomiliśmy kampanię w kluczowych mediach (m.in. Onet, Wyborcza, Polska Press). Wykorzystaliśmy artykuły, wywiady z ekspertką i kampanie banerowe, by dotrzeć do setek tysięcy mieszkańców Warszawy.

Produkcja i dystrybucja contentu wideo
Podczas eventu zrealizowaliśmy sondę uliczną i fotorelację, tworząc autentyczny materiał. Na jego podstawie powstała seria angażujących filmów, które przedłużyły życie kampanii i jej zasięgi w kanałach social media.




Okiem Klienta
Zależało nam na dotarciu do mieszkańców Warszawy z realnym, edukacyjnym przekazem na temat profilaktyki słuchu. Zespół Tigers doskonale zrozumiał nasze potrzeby, łącząc event w popularnej lokalizacji ze zmasowaną kampanią w mediach. Efekty przerosły nasze oczekiwania, a najlepszym dowodem na skuteczność działań były słowa jednej z pierwszych osób w kolejce do badań: 'Przyszłam, bo przeczytałam o Was na internecie!'. To zdanie idealnie podsumowuje sukces całej akcji i pokazuje, jak dobrze zaplanowana strategia PR przekłada się na realne działanie.

Agnieszka Grzybowska
Digital Manager w Audika
case studies

.jpg)




_Easy-Resize.com.jpg)