Wyzwanie
Audika stanęła przed wyzwaniem niskiej świadomości społecznej na temat profilaktyki słuchu i potrzeby dotarcia do mieszkańców Warszawy z informacją o bezpłatnych badaniach.
Przełamanie przekonania, że problemy ze słuchem dotyczą tylko osób starszych.
Zachęcenie do regularnych, profilaktycznych badań i przełamanie wstydu.
Skuteczne poinformowanie o evencie, aby zapewnić wysoką frekwencję.
Przełamanie przekonania, że problemy ze słuchem dotyczą tylko osób starszych.
Zachęcenie do regularnych, profilaktycznych badań i przełamanie wstydu.
Skuteczne poinformowanie o evencie, aby zapewnić wysoką frekwencję.

Rezultaty

212 233
unikalnych czytelników
900 000+
wyświetleń kampanii banerowej
84
publikacje w mediach online
Dodatkowe cele
客戶
Edukacja na temat profilaktyki i zagrożeń hałasem.
客戶
Wzmocnienie wizerunku Audiki jako eksperta w dziedzinie słuchu.
客戶
Przełamanie tabu i wstydu związanego z badaniem słuchu.

Jak to zrobiliśmy?

1

Strategia eventowa: "A Ty, kiedy...?" 

Zaprojektowaliśmy akcję w warszawskiej Galerii Młociny, której sercem był Audikabus i proste pytanie: "A Ty, kiedy ostatni raz badałeś swój słuch?". Celem było przełamanie tabu i zachęcenie do profilaktyki w miejscu o dużym natężeniu ruchu.

2

Zmasowana kampania PR w mediach lokalnych

Aby zapewnić wysoką frekwencję, uruchomiliśmy kampanię w kluczowych mediach (m.in. Onet, Wyborcza, Polska Press). Wykorzystaliśmy artykuły, wywiady z ekspertką i kampanie banerowe, by dotrzeć do setek tysięcy mieszkańców Warszawy.

3

Produkcja i dystrybucja contentu wideo

Podczas eventu zrealizowaliśmy sondę uliczną i fotorelację, tworząc autentyczny materiał. Na jego podstawie powstała seria angażujących filmów, które przedłużyły życie kampanii i jej zasięgi w kanałach social media.

4

5

6

Okiem Klienta

Zależało nam na dotarciu do mieszkańców Warszawy z realnym, edukacyjnym przekazem na temat profilaktyki słuchu. Zespół Tigers doskonale zrozumiał nasze potrzeby, łącząc event w popularnej lokalizacji ze zmasowaną kampanią w mediach. Efekty przerosły nasze oczekiwania, a najlepszym dowodem na skuteczność działań były słowa jednej z pierwszych osób w kolejce do badań: 'Przyszłam, bo przeczytałam o Was na internecie!'. To zdanie idealnie podsumowuje sukces całej akcji i pokazuje, jak dobrze zaplanowana strategia PR przekłada się na realne działanie.

Agnieszka Grzybowska

Digital Manager w Audika

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS