![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c739f_6390a73c22fb56fcbc000ead_cs1-scaled.jpeg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c739f_6390a73c22fb56fcbc000ead_cs1-scaled.jpeg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
Jak to zrobiliśmy?
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66547cbf500337b47b205dc7_%E6%88%91%E5%80%91%E6%98%AF%E6%80%8E%E9%BA%BC%E5%81%9A%E7%9A%84%20(1).png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c73a0_cs2.jpeg)
Pomysł
Pomysł na rozwój marki Oriflame w digitalu był dla nas jasny – odczarować mit o modelu biznesowym MLM. Postanowiliśmy wdrożyć działania, które z jednej strony opowiedzą o jego specyfice, bez ściemy, a z drugiej wzmocnią wizerunek firmy i produktów, które oferuje.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c739e_cs3.jpeg)
Działanie
Do zrealizowania celów wizerunkowych i sprzedażowych wykorzystaliśmy dodatkowe narzędzie – influencer marketing. Chcieliśmy dotrzeć z komunikatem do młodej grupy odbiorców, która słyszała o Oriflame, lecz ma na temat firmy utarte zdanie. W kampanie zaangażowaliśmy młode, popularne influencerki, które miały promować nową linię kosmetyków dla nastolatek. Głównym kanałem promocji był Tik Tok. Ze wsparciem reklamowym, osiągnęliśmy 6,9 mln wyświetleń pod filmem!
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c739b_cs4.jpeg)
Przewaga
Promocja linii kosmetyków dla młodych osób – kampania z influencer marketingiem na Tik Toku (z mocnym wsparciem reklamowym). To rozwiązanie pozwoliło nam dotrzeć szeroko do generacji Z i wypromować produkty klienta.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb9a68a1c71f47033043_e788795c79b813670952ef2c530d1a05.gif)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb3061aaadcffc7da109_Vector%2020.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb9a68a1c71f47033043_e788795c79b813670952ef2c530d1a05.gif)
Efekty
Okiem Klienta
Najbardziej lubię w Tigers indywidualne i bardzo partnerskie podejście. Pełną otwartość na nowe pomysły i szybkie dopasowanie się do specyfiki branży. Bardzo cenię sobie naszą współpracę.
Diana Rzepniewska
Marketing Online and Social Media Manager
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6679753b4337a59be71cf40b_social%20media%20conteny.jpg)
case studies
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6627c46e50b31eb49bff57b9_Logo%20kopia.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6627bdf4374d19e97bdfc904_fotka_Easy-Resize.com.jpg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74ae_Easytoys_Logo_Poland_Pink_Digital%20(2).png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74ee_230420%20eaysytoys%20pudelek%20112_Easy-Resize.com.jpg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c720d_Oriflame_logo_transparent-min-e1617346698603.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74dc_BC_small.jpg)