Promocja marki Oriflame
KANAŁY
Facebook
TikTok
Youtube
USŁUGI
Social Media
Performance
Strategia
ZESPÓŁ
No items found.
Wyznaczanie celów to podstawa
Wzmocnienie wizerunku marki – jako „producent z unikalnym podejściem do kreowania piękna”
Opowiedzenie prawdziwej historii o MLM – „realna zmiana w zasięgu każdego, kto ma odwagę spróbować”
Ułatwienie rozwoju Partnerom – poprzez możliwość duplikowania skutecznych postów
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Błędne przekonania na temat MLM
客戶
Niska świadomość o marce
客戶
Ograniczona efektywność nowych Klubowiczek

Jak to zrobiliśmy?

1

Pomysł

Pomysł na rozwój marki Oriflame w digitalu był dla nas jasny – odczarować mit o modelu biznesowym MLM. Postanowiliśmy wdrożyć działania, które z jednej strony opowiedzą o jego specyfice, bez ściemy, a z drugiej wzmocnią wizerunek firmy i produktów, które oferuje.

2

Działanie

Do zrealizowania celów wizerunkowych i sprzedażowych wykorzystaliśmy dodatkowe narzędzie – influencer marketing. Chcieliśmy dotrzeć z komunikatem do młodej grupy odbiorców, która słyszała o Oriflame, lecz ma na temat firmy utarte zdanie. W kampanie zaangażowaliśmy młode, popularne influencerki, które miały promować nową linię kosmetyków dla nastolatek. Głównym kanałem promocji był Tik Tok. Ze wsparciem reklamowym, osiągnęliśmy 6,9 mln wyświetleń pod filmem!

3

Przewaga

Promocja linii kosmetyków dla młodych osób – kampania z influencer marketingiem na Tik Toku (z mocnym wsparciem reklamowym). To rozwiązanie pozwoliło nam dotrzeć szeroko do generacji Z i wypromować produkty klienta.

4

5

6

Efekty

30,3 tys.
obserwujących na Tik Toku w 4 miesiące
6,9 mln
wyświetleń pod filmem na Tik Toku z udziałem influencerki
5%
wzrost konwersji od startu współpracy

Okiem Klienta

Najbardziej lubię w Tigers indywidualne i bardzo partnerskie podejście. Pełną otwartość na nowe pomysły i szybkie dopasowanie się do specyfiki branży. Bardzo cenię sobie naszą współpracę.

Diana Rzepniewska

Marketing Online and Social Media Manager

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Social Media Content
Zobacz pozostałe
case studies
Easy Toys | Digital PR
Zobacz pełne case study
Oriflame | Brand & Visual Identity, Analityka i Big Data
Zobacz pełne case study

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS