Wyznaczanie celów to podstawa
Zainteresowanie klientów nowym modelem telefonu z rodziny edge 50.
Ukazanie telefonu jako urządzenia nowoczesnego, eleganckiego i spersonalizowanego.
Zaprezentowanie nowego modelu jako produktu wysokiej klasy poprzez emocjonalny przekaz i estetyczną prezentację.
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Stworzenie profesjonalnej animacji w bardzo krótkim czasie.
客戶
Zaprezentowanie nowego modelu telefonu bez ujawniania szczegółowych cech jego obudowy i właściwości, w celu utrzymania elementu tajemnicy i zainteresowania przed premierą.
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Strategia

Kreatywny koncept kampanii opierał się na idei stworzenia teasera, który miał wzbudzić ciekawość i zainteresowanie bez ujawniania wszystkich szczegółów nowego produktu. Proces kreatywny rozpoczął się od szczegółowych rozmów z klientem, aby zrozumieć jego oczekiwania i charakter produktu. Następnie opracowano scenariusz i wizualizacje, które miały oddać nowoczesność i elegancję telefonu z rodziny edge 50.

2

Działanie

1. Stworzenie scenariusza i wizualizacji: opracowaliśmy szczegółowy scenariusz oraz wizualizacje, które miały posłużyć jako podstawa do dalszych prac.

2. Opracowanie animatic: na podstawie scenariusza stworzyliśmy animatic, który pozwolił nam na wizualizację ruchu i dynamiki wideo.

3. Tworzenie i eksport animacji:  animacja była zgodna z głównym claimem marki Motorola – "Intelligence Meets Art", co podkreśla nowoczesność i elegancję urządzenia.

4. Przeformatowanie: Na końcu przeformatowaliśmy animację, aby była zgodna z wymaganiami różnych kanałów dystrybucji.

3

4

5

6

Okiem Klienta

W trakcie naszej ponad 3-letniej współpracy, Tigers wielokrotnie wykazało się partnerstwem, kreatywnością i zaangażowaniem. Prócz ongoingowej obsługi, agencja odpowiada także za przygotowywanie dla nas kampanii wizerunkowych i sprzedażowych z twórcami internetowymi. Przygotowane przez nich kampanie są nie tylko rzetelnie przeprowadzane, ale przede wszystkim są dopasowane do naszej grupy docelowej i odpowiadają naszym celom biznesowym. Cieszę się, że w 2023 roku zdobyliśmy Golden Arrow i Effie Poland za kampanię "Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor", którą razem stworzyliśmy.

Anna Staszyńska

Head of Marketing Motorola Polska

Chcesz z nami pracować? Poznaj nasze usługi!

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS