Jak to zrobiliśmy?
Strategia
Nasza strategia realizacji zadania opierała się na zapewnieniu najwyższej jakości transmisji online oraz kompleksowej organizacji całego wydarzenia. Obejmuje to przygotowanie techniczne, produkcyjne i logistyczne, aby każde szczegóły były dopracowane. Transmisja na żywo była prowadzona na platformie YouTube, co pozwoliło nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zapewnić im dostęp do treści w czasie rzeczywistym.
Działanie
1. Przeprowadziliśmy dokładną analizę sytuacji klienta, aby zidentyfikować kluczowe problemy i możliwości.
2. Opracowaliśmy kompleksową strategię działania dostosowaną do specyficznych potrzeb i celów klienta.
3. Zrealizowaliśmy założenia poprzez wyprodukowanie transmisji na żywo, przygotowanie miejsca wydarzenia, systemu nagłośnienia, oświetlenia, cateringu i innych i innych elementów kluczowych dla sukcesu produkcji.
Efekty
Okiem Klienta
Usługa zrealizowana na 100 %. Pracownicy Tigers wykazywali się kreatywnością, inicjatywą oraz terminowością wykonania zadań. Złożony i trudny projekt (w tym transmisja live eventu oraz połączenie z uczestnikami, którzy prezentowali zdalnie swoje pitch decki) przebiegło bez zakłóceń.
Paweł Nowacki
Przewodniczący Rady Fundacji Innovatorium.eu
case studies