Medistore

Case study.

Klient:
Medistore
Kanały:
Landing Page
Facebook
Digital PR
Usługi:
• Strategia komunikacji • Brand Identity • Sport Reklamowy
bRANŻA:
Medyczny Marketplace
projektanci:
Brand Identity - Kamil Kalisztan
UI/UX Design - Kamil Kalisztan, Tomasz Kozłowski
ROK:
2023
PALETA KOLORÓW:
Niebieski
Jasny niebieski
Ciemny różowy
Różowy
Czarny

Zbudować świadomość istnienia największego marketplace medycznego w Polsce - sklepu pełnego zdrowia jakim jest MediStore.

Wyzwania

Wyzwania

Co zrobiliśmy?

1

Logo - 商标

Podstawowa wersja logo, stosowana przez markę do własnej identyfikacji. Może być używana na wszystkich nośnikach z uwzględnieniem pola ochronnego.

2

Typografia - 商标

3

Key visual - 视觉

Pomysł na rozwój marki Oriflame w digitalu był dla nas jasny – odczarować mit o modelu biznesowym MLM. Postanowiliśmy wdrożyć działania, które z jednej strony opowiedzą o jego specyfice, bez ściemy, a z drugiej wzmocnią wizerunek firmy i produktów, które oferuje.

Podpis zdjęcia
Podpis

4

Landing Page - 网站

Pomysł na rozwój marki Oriflame w digitalu był dla nas jasny – odczarować mit o modelu biznesowym MLM. Postanowiliśmy wdrożyć działania, które z jednej strony opowiedzą o jego specyfice, bez ściemy, a z drugiej wzmocnią wizerunek firmy i produktów, które oferuje.

Efekty

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.