![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c7399_6390a738909033c23e436a09_M12_FDGS-202B-App_8.jpeg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c7399_6390a738909033c23e436a09_M12_FDGS-202B-App_8.jpeg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
Jak to zrobiliśmy?
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66547cbf500337b47b205dc7_%E6%88%91%E5%80%91%E6%98%AF%E6%80%8E%E9%BA%BC%E5%81%9A%E7%9A%84%20(1).png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c73a9_milli6.png)
Idea
Zależało nam na zaangażowaniu odbiorców i zerwaniu z prezentacją produktów w tradycyjnym tego słowa znaczeniu - w formie jednostronnego przekazu.
Formuła livestreamu nadaje się do tego idealnie. Przełamaliśmy komunikację opartą na zdjęciach z centrali i podobnych video produktowych, pokazując odbiorcy możliwie jak najwięcej asortymentu w krótkim czasie i robiąc to w ekscytujący, nietuzinkowy sposób.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c73a5_screen-live.png)
Proces
Organizacja takich LIVE składa się z wielu elementów. Zaczynamy od pytania, jakie narzędzia chcemy pokazać i jaka lokalizacja będzie do nich odpowiednia (np. narzędzia do branży motoryzacyjnej pokazaliśmy z serwisie Harley-Davidson).
Następnie nasz dział video tworzy scenariusz i omawia go pod kątem merytorycznym z ekspertami MILWAUKEE®. Kolejny etap to próby, na ogół przed Live odbywają się 3 próby. Jedna z nich jest tydzień wcześniej, 2 pozostałe w dniu Live. Ostatni element to przygotowanie lokacji, dogranie wszystkich elementów live i ruszamy!
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c73b3_Facebook.png)
Przewaga
Siła Tigers polega na tym, że indywidualnie mierzymy potrzeby klienta i dostosowujemy ich potrzeby pod odpowiednie kanały i formaty w mediach społecznościowych.
Grupą docelową MILWAUKEE® są głownie mężczyźni 35-50 lat, dlatego postawiliśmy na format, który jest im dobrze znany. Kanały, które wybieramy, też nie są przypadkowe.. Stawiamy na kanały, które nasza grupa docelowa dobrze zna i rozumie.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c73af_millie3.png)
Innowacja
Na rynku europejskim nikt nie robi livestreamów z takich lokalizacji i z tak dużym asortymentem narzędzi na każdym z nich.
Livestreamy dla MILWAUKEE® są robione na bardzo wysokim poziomie. Większość naszych live'ów jest nagrywanych na 4 kamery, co generuje wysokie koszty produkcji. Warto jednak pamiętać, że live można zrobić też z jedną kamerą, a nawet telefonem co zdecydowanie obniża koszty, dlatego ta usługa Tigers jest dedykowana również klientom z mniejszym budżetem reklamowym.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb3061aaadcffc7da109_Vector%2020.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb9a68a1c71f47033043_e788795c79b813670952ef2c530d1a05.gif)
Efekty
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/667d284732d2e2e0ecf8831f_64e6eacd2c162c96bf6c7391_63908458f1ad1150cdf17f0c_TTi-ZR1-6402-scaled.jpeg)
Okiem Klienta
Działając z Tygrysami można być pewnym indywidualnego podejścia i trafnych rekomendacji na każdym kroku.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/667d284732d2e2e0ecf8831f_64e6eacd2c162c96bf6c7391_63908458f1ad1150cdf17f0c_TTi-ZR1-6402-scaled.jpeg)
Janusz Mitko
CEE Marketing Manager
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/667981c94337a59be725d29a_wideo1.jpg)
case studies
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6627c46e50b31eb49bff57b9_Logo%20kopia.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6627bdf4374d19e97bdfc904_fotka_Easy-Resize.com.jpg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74ae_Easytoys_Logo_Poland_Pink_Digital%20(2).png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74ee_230420%20eaysytoys%20pudelek%20112_Easy-Resize.com.jpg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c720d_Oriflame_logo_transparent-min-e1617346698603.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74dc_BC_small.jpg)