Livestreamy MILWAUKEE®
KANAŁY
Facebook
USŁUGI
Wideo
ZESPÓŁ
No items found.
Wyznaczanie celów to podstawa
Pokazanie najważniejszych premier i kategorii produktowych MILWAUKEE®
Zaciekawienie profesjonalnych odbiorców i interakcja z nimi podczas LIVE
Bycie przodującą firmą w branży (i nie tylko) w tworzeniu tego typu contentu
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Wysoki poziom ekspercki tematu
客戶
Wyzwania techniczne związane z niecodziennymi lokacjami
客戶
Wypracowanie nowatorskiej formuły LIVE

Jak to zrobiliśmy?

1

Idea

Zależało nam na zaangażowaniu odbiorców i zerwaniu z prezentacją produktów w tradycyjnym tego słowa znaczeniu - w formie jednostronnego przekazu.

Formuła livestreamu nadaje się do tego idealnie. Przełamaliśmy komunikację opartą na zdjęciach z centrali i podobnych video produktowych, pokazując odbiorcy możliwie jak najwięcej asortymentu w krótkim czasie i robiąc to w ekscytujący, nietuzinkowy sposób.

2

Proces

Organizacja takich LIVE składa się z wielu elementów. Zaczynamy od pytania, jakie narzędzia chcemy pokazać i jaka lokalizacja będzie do nich odpowiednia (np. narzędzia do branży motoryzacyjnej pokazaliśmy z serwisie Harley-Davidson).

Następnie nasz dział video tworzy scenariusz i omawia go pod kątem merytorycznym z ekspertami MILWAUKEE®. Kolejny etap to próby, na ogół przed Live odbywają się 3 próby. Jedna z nich jest tydzień wcześniej, 2 pozostałe w dniu Live. Ostatni element to przygotowanie lokacji, dogranie wszystkich elementów live i ruszamy!  

3

Przewaga

Siła Tigers polega na tym, że indywidualnie mierzymy potrzeby klienta i dostosowujemy ich potrzeby pod odpowiednie kanały i formaty w mediach społecznościowych.

Grupą docelową MILWAUKEE® są głownie mężczyźni 35-50 lat, dlatego postawiliśmy na format, który jest im dobrze znany. Kanały, które wybieramy, też nie są przypadkowe.. Stawiamy na kanały, które nasza grupa docelowa dobrze zna i rozumie.

4

Innowacja

Na rynku europejskim nikt nie robi livestreamów z takich lokalizacji i z tak dużym asortymentem narzędzi na każdym z nich.

Livestreamy dla MILWAUKEE® są robione na bardzo wysokim poziomie. Większość naszych live'ów jest nagrywanych na 4 kamery, co generuje wysokie koszty produkcji. Warto jednak pamiętać, że live można zrobić też z jedną kamerą, a nawet telefonem co zdecydowanie obniża koszty, dlatego ta usługa Tigers jest dedykowana również klientom z mniejszym budżetem reklamowym.  

5

6

Efekty

6
zrealizowanych livestreamów
1
MILWAUKEE® jest pierwszą firmą narzędziową w Europie, która tworzy tego typu content
50 000
średnia widownia transmisji na dwóch kanałach (Facebook i YouTube)

Okiem Klienta

Działając z Tygrysami można być pewnym indywidualnego podejścia i trafnych rekomendacji na każdym kroku.

Janusz Mitko

CEE Marketing Manager

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Wideo
Zobacz pozostałe
case studies
Easy Toys | Digital PR
Zobacz pełne case study
Oriflame | Brand & Visual Identity, Analityka i Big Data
Zobacz pełne case study

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS