Wyznaczanie celów to podstawa
Zbudowanie bazy leadów wśród grupy docelowej BeActive – uczniów i studentów
Wyjście poza ramy digitalu i zaistnienie w przestrzeni offline’owej
Wzrost świadomości i zasięgu marki BeActive
Kreowanie pozytywnego i nowoczesnego wizerunku wśród odbiorców
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

2
stworzone od podstaw landing page na potrzeby zbierania kontaktów
40 citylightów
które zawisły w Łodzi
21,5%
średnia konwersja z landing page
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Zaprojektowanie materiałów offline – ścianek wielkoformatowych, billboardów, citylightów i wiele więcej
客戶
Zaprojektowanie dwóch dedykowanych Landing Page’y pod dwie kampanie
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Pomysł

Aby zbudować rozpoznawalność wśród naszej grupy docelowej, postanowiliśmy pokazać się w dwóch miejscach, gdzie do tej pory nas nie widziano – na imprezach studenckich i w Łodzi, gdzie chcieliśmy poprawić rozpoznawalność marki BeActive. W tym celu studio graficzne Tigers zaprojektowało zarówno materiały offline jak i dwa dedykowane landing page.

W ramach kampanii przygotowaliśmy reklamę wideo, która swoją premierę miała na Juwenaliach w Warszawie oraz Krakowie.

2

Działanie

Po pierwsze BeActive, wraz ze swoimi ambasadorami, stworzyło swoją strefę na Juwenaliach w Warszawie i w Krakowie – czyli najbardziej studenckich imprezach w Polsce. Zaprojektowaliśmy specjalną ściankę wielkoformatową, która służyła jednocześnie do pozowania do zdjęć, a wiadomo, że to pokolenie X lubi najbardziej, jak i do przechodzenia na specjalnie stworzoną pod to wydarzenie stronę, do której prowadził umieszczony na ściance kod QR.

Landing Page juwenalia.ebeactive.pl przede wszystkim służył do poszerzania bazy mailingowej wśród grupy docelowej BeActive – zapisując się na stronie, każdy mógł dostać kod na darmowy miesięczny karnet BeActive. Wygenerowaliśmy dzięki temu blisko 20% konwersję.

Według podobnego schematu postanowiliśmy wykonać drugą kampanię, tym razem dłuższą i szerzej zakrojoną – obejmowała ona kolejny landing page, a także projekt billboardów i citylightów, które zostały zawieszone w całej Łodzi – w mieście, w którym chcieliśmy poprawić rozpoznawalność marki BeActive. Billboardy i citylighy zachęcały użytkowników do zarejestrowania się na landing page’u lodz.ebeactive.pl. Podanie swojego maila skutkowało uzyskaniem 15 dni za darmo na karcie BeActive.

3

Przewaga

W Tigers po raz pierwszy wykorzystaliśmy nowo założoną komórkę UX, która powstała z inicjatywy grafików ze studia graficznego, pragnacych rozwijać się w tworzeniu landing page. Nowe, digitalowe umiejętności grafików połączyliśmy z ich dużym doświadczeniem w projektowaniu materiałów offline’owych. Dzięki połączeniu tych dwóch światów – offline i online – osiągnęliśmy wyniki, których nie bylibyśmy w stanie dowieźć tylko w jednym kanale.

4

5

6

Okiem Klienta

Specjaliści Tigers zajmujący się BeActive to team, który nie tylko odpowiada na wszystkie potrzeby, ale swoim zaangażowaniem wyprzedza oczekiwania.

Adrianna Kosmalska

Dyrektor zarządzający BeActive

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Graphic Design

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS