![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c73d3_6390a73b8a8b41dd027bced8_MicrosoftTeams-image-6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c73d3_6390a73b8a8b41dd027bced8_MicrosoftTeams-image-6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
Jak to zrobiliśmy?
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66547cbf500337b47b205dc7_%E6%88%91%E5%80%91%E6%98%AF%E6%80%8E%E9%BA%BC%E5%81%9A%E7%9A%84%20(1).png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c73a2_Case_BeActive_wsad_3.png)
Pomysł
Aby zbudować rozpoznawalność wśród naszej grupy docelowej, postanowiliśmy pokazać się w dwóch miejscach, gdzie do tej pory nas nie widziano – na imprezach studenckich i w Łodzi, gdzie chcieliśmy poprawić rozpoznawalność marki BeActive. W tym celu studio graficzne Tigers zaprojektowało zarówno materiały offline jak i dwa dedykowane landing page.
W ramach kampanii przygotowaliśmy reklamę wideo, która swoją premierę miała na Juwenaliach w Warszawie oraz Krakowie.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c739d_Case_BeActive_wsad_4.png)
Działanie
Po pierwsze BeActive, wraz ze swoimi ambasadorami, stworzyło swoją strefę na Juwenaliach w Warszawie i w Krakowie – czyli najbardziej studenckich imprezach w Polsce. Zaprojektowaliśmy specjalną ściankę wielkoformatową, która służyła jednocześnie do pozowania do zdjęć, a wiadomo, że to pokolenie X lubi najbardziej, jak i do przechodzenia na specjalnie stworzoną pod to wydarzenie stronę, do której prowadził umieszczony na ściance kod QR.
Landing Page juwenalia.ebeactive.pl przede wszystkim służył do poszerzania bazy mailingowej wśród grupy docelowej BeActive – zapisując się na stronie, każdy mógł dostać kod na darmowy miesięczny karnet BeActive. Wygenerowaliśmy dzięki temu blisko 20% konwersję.
Według podobnego schematu postanowiliśmy wykonać drugą kampanię, tym razem dłuższą i szerzej zakrojoną – obejmowała ona kolejny landing page, a także projekt billboardów i citylightów, które zostały zawieszone w całej Łodzi – w mieście, w którym chcieliśmy poprawić rozpoznawalność marki BeActive. Billboardy i citylighy zachęcały użytkowników do zarejestrowania się na landing page’u lodz.ebeactive.pl. Podanie swojego maila skutkowało uzyskaniem 15 dni za darmo na karcie BeActive.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c73a1_Case_BeActive_wsad_2.png)
Przewaga
W Tigers po raz pierwszy wykorzystaliśmy nowo założoną komórkę UX, która powstała z inicjatywy grafików ze studia graficznego, pragnacych rozwijać się w tworzeniu landing page. Nowe, digitalowe umiejętności grafików połączyliśmy z ich dużym doświadczeniem w projektowaniu materiałów offline’owych. Dzięki połączeniu tych dwóch światów – offline i online – osiągnęliśmy wyniki, których nie bylibyśmy w stanie dowieźć tylko w jednym kanale.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb9a68a1c71f47033043_e788795c79b813670952ef2c530d1a05.gif)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb3061aaadcffc7da109_Vector%2020.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb9a68a1c71f47033043_e788795c79b813670952ef2c530d1a05.gif)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/667d7db867514b9a164ed185_oie_NmuQ3ohXYaru.jpg)
Okiem Klienta
Specjaliści Tigers zajmujący się BeActive to team, który nie tylko odpowiada na wszystkie potrzeby, ale swoim zaangażowaniem wyprzedza oczekiwania.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/667d7db867514b9a164ed185_oie_NmuQ3ohXYaru.jpg)
Adrianna Kosmalska
Dyrektor zarządzający BeActive
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/66796bbc83ac22d2c69ac8a3_graphic%20design.jpg)
case studies
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6627c46e50b31eb49bff57b9_Logo%20kopia.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6627bdf4374d19e97bdfc904_fotka_Easy-Resize.com.jpg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74ae_Easytoys_Logo_Poland_Pink_Digital%20(2).png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74ee_230420%20eaysytoys%20pudelek%20112_Easy-Resize.com.jpg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c720d_Oriflame_logo_transparent-min-e1617346698603.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74dc_BC_small.jpg)