Wyznaczanie celów to podstawa
Zwiększenie sprzedaży karnetów w trakcie promocji 3+3
Pozyskanie nowych użytkowników kart
Popularyzacja oferty wśród osób, które już wcześniej korzystały z BeActive
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

Efekty

922 000
Zasięg na Facebooku
707 000
Zasięg na Instagramie
97%
wzrost zasięgu na Instagramie
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Wyróżnienie się na tle konkurencji w marketingu skierowanym do generacji Z
客戶
Popularyzacja sieci punktów BeActive w miastach z największą liczbą klubów
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Idea

Tworząc kampanię "Before and After", chcieliśmy, aby młodzi ludzie poczuli się swobodnie ze swoimi wyborami, bez żadnej presji. Kampania miała na celu promowanie wolności wyboru i elastyczności korzystania z różnych klubów BeActive, podkreślając, że użytkownicy mogą łączyć różne aktywności według własnych upodobań.

2

Działanie

1. Rozpoczęcie kampanii od teaseru i konkursu, aby zwrócić uwagę odbiorców.

2. Budowanie komunikacji na kanałach social media, takich jak Instagram, Facebook, TikTok.

3. Wsparcie kampanii filmami z wykorzystaniem CGI oraz materiałami z influencerami z grupy GenZie.

4. Zakończenie kampanii w marcu, osiągając zadowalające wyniki sprzedażowe i zaangażowanie.

3

Przewaga

1. Influencer marketing dotarł do topowych twórców generacji Z, co zapewniło naturalne lokowanie produktu.

2. Wykorzystanie CGI wyróżniło kampanię na tle konkurencji.

3. Zmiana wizualna postów na social mediach, aby przyciągnąć uwagę.

4. Performance marketing zapewnił szerokie dotarcie do grupy docelowej.

5. TikTok jako platforma do przekazywania zabawnych treści, które angażowały odbiorców.

4

Wyniki

Podczas całej kampanii uzyskano blisko 9500 zakupów, ponad 1500 zgłoszeń do konkursu oraz znaczący wzrost zaangażowania dzięki współpracy z influencerami skupionymi wokół projektu GenZie.

META ADS: 

Zasięg: 1 158 225

Wyświetlenia: 5 260 177

ROAS: 16,35

GOOGLE ADS:

Wyświetlenia: 150 080

Zakupy: 7 778

5

6

Okiem Klienta

Przebieg współpracy oceniam wzorowo, cały zespół po stronie Tigers był zaangażowany na 100%. Oczywiście, poleciłabym i polecam Tigers znajomym. Współpracujemy już długo, a nigdy nie zdarzyło się, żebym jako klientka musiała radzić sobie z jakimkolwiek wyzwaniem sama, nawet jeśli pojawiają się trudności/wyzwania to czuje ogromne wsparcie po stronie Tigers.

Adrianna Kosmalska

Dyrektor Zarządzająca

Chcesz z nami pracować? Poznaj nasze usługi

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS