SoItalian | Strategia
Case study.
Wzrost świadomości marki wśród nowej grupy odbiorców
Dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów
Wygenerowanie możliwie dużego ruchu na stronie
Wyzwania
Tworzenie treści wideo z wartością dla odbiorców
Dotarcie do obecnej grupy docelowej marki - kobiety w wieku 25-35 lat
Wykorzystanie potencjału i świeżości nowego medium
Jak to zrobiliśmy
Działania poprzedzone researchem
Naturalnym krokiem przed podjęciem działań była analiza świeżych trendów na TikToku i stylu tworzonych tam treści modowych. Najlepszym źródłem inspiracji są filmiki produkowane przez twórców (widoczne m.in. na For You Page), dlatego przejrzeliśmy dziesiątki materiałów, które stworzyły punkt odniesienia dla naszych treści.
Natywne treści kluczem do sukcesu
Kluczem do sukcesu na TikToku są autentyczne treści, więc postawiliśmy na materiały tworzone telefonem, często niedoskonałe i bliskie grupie odbiorców. Liczy się styl - właśnie te inspiracje w filmach dotyczą - w rytm trendującej na TikToku muzyki.
Podejmujemy również wyzwanie wykorzystania potencjału tiktokowych trendów, np. ruletka.
Duży zasięg niskim budżetem
Wykorzystaliśmy kampanie na wyświetlenia filmu oraz ruch do poszerzania grup odbiorców i nasycania grup remarketingowych. Dzięki szerokiemu targetowaniu i intrygującym treściom, osiągnęliśmy średni CPM rzędu 0,50 zł oraz średni koszt wyświetlenia strony docelowej na poziomie 0,15 zł.
Nie omijamy żadnej okazji na wsparcie biznesu klienta, dlatego bazując na dobrych wynikach przetestowaliśmy kampanie na konwersje. Kampania na zimny ruch przyniosła obiecujące wyniki - koszt dodania produktu do koszyka wyniósł około 3 zł.
Efekty
Tigers od 2019 r. wspiera SoItalian w promowaniu włoskiej mody w Polsce. Powierzenie agencji kolejnego kanału komunikacji to wynik dobrej relacji biznesowej, opartej na zrozumieniu i grze do jednej bramki.
Okiem Tygrysa
Wykorzystaliśmy możliwości prezentacji oferty marki SoItalian w zupełnie nowy, angażujący sposób – tworząc krótkie filmiki. Działania reklamowe na platformie pozwoliły na bardzo szerokie i tanie dotarcie do potencjalnych klientek oraz duży wzrost wyświetleń strony.
Olga Dąbrowska
Social Media Specialist