Oriflame | Brand & Visual Identity, Analityka i Big Data
Case study.

Nowa usługa, której Tigers jeszcze nie realizowało
Krótki deadline
Dwuosobowy zespół
Wyzwania
Zrealizowanie wizji klienta
Stworzenie platformy, jakiej nie ma konkurencja klienta i wyróżnienie się na rynku
Jak to zrobiliśmy?
Platforma powstała we współpracy z developerem. Odpowiedzialnością Tigers było opracowanie całej struktury strony, funkcjonalność, copy, układ, regulamin, a także narzędzie do ankiet. Dodatkowo znaleźliśmy magazyn, który realizuje wszystkie zlecone przez nas wysyłki. Klient dał nam wizję, a my zrealizowaliśmy ją od A do Z. W tym momencie za projekt odpowiada Paulina Pirowska, która zajmuje się dodawaniem produktów na stronę, zarządzaniem zmianami na stronie, wyborem testerek, wysyłaniem ankiet, przekazywaniem list wysyłkowych do magazynu, a także pisaniem artykułów o produktach i wybieraniem najlepszych opinii.
Działanie

Do każdego punktu moglibyśmy dopisać 60 podpunktów, ale skupmy się na najważniejszym:
1. Organizacja projektu, rozłożenie na czynniki pierwsze wizji klienta, wyjście z propozycją rozwiązań, strategią i planem działania.
2. Dobór teamu projektowego, pod kątem analityki, dewelopera, performance i osoby obsługującej platformę.
3. Koordynowanie prac dewelopera w porozumienia z klientem.
4. Nawiązanie współpracy ze studiem graficznym Tigers w celu opracowania projektu listu z instrukcją dołączenia do programu, który wysyłaliśmy do testerek.
5. Znalezienie odpowiednich podwykonawców i delegowanie usług magazynowych oraz spedycyjnych.
6. Launch strony i start działań.
Cały proces trwał 1,5 miesiąca!
Ciekawostka: w naszym studiu, z ręki Klaudii Borowiec, powstało nawet zdjęcie pod baner na stronę główną!
Przewaga

Nasze holistyczne podejście i doskonałość operacyjna sprawiły, że projekt odniósł sukces. Odpowiednia organizacja pracy i strategiczne planowanie działań, pozwoliły na terminową realizację projektu oraz satysfakcję klienta.
Za nami wielogodzinne spotkania, burze mózgów i dziesiątki godzin odnotowane w Clockify’u. Wielokrotnie przekładaliśmy poszczególne elementy układanki, coraz bardziej zbliżając się do wizji klienta, a następnie analizowaliśmy każdy szczegół procesu testów i zamknęliśmy całość w realny timeline. To doświadczenie wiele nas nauczyło i pokazało, że nie ma przed nami wyzwań nie do zrobienia.
Innowacje

W Tigers pierwszy raz realizowaliśmy tak niestandardowy projekt dla klienta. Wiedzieliśmy, że to wyzwanie, ale podjęliśmy rękawicę. Stworzenie i obsługa takiej platformy było dla tygrysów czymś nowym, co z początku budziło obawy. Wiedzieliśmy jednak, że będzie to nieocenione doświadczenie i duży krok dla Tigers.
Efekty
Oczami Klienta


Zaczynamy docierać do młodszego grona odbiorców, co jest naszym głównym celem w 2023 roku. Bazujemy na naturalnych i prawdziwych materiałach i opiniach, które teraz są na wagę złota dla każdej firmy, Najważniejsze dla mnie jest kreatywne i otwarte podejście do projektu. Na początku my jako klient i agencja trochę testowaliśmy nasze podejście, sprawdzaliśmy co przyniesie najlepsze rezultaty aż doszliśmy do momentu, w którym obie strony mogą być zadowolone z efektów. Dużą przewagą Tigers jest partnerskie podejście do współpracy. Jako grupa ekspertów możemy wymieniać się pomysłami i mamy duże miejsce do dyskusji. Naszą współpracę oceniam bardzo dobrze i polecam!
Diana Rzepniewska
Marketing Online and Social Media Manager