9
.
11
2023

Studio Tigers #18: Aleks Ploetzing - Autentyczność w komunikacji marek sportowych.

Autor:
Studio Tigers
Czas:
2
min.
W jaki sposób social media pomagają sportowcom budować swój osobisty brand? Jak utrzymać autentyczność przy jednoczesnym promowaniu marek i jakie strategie stosować? Aleks Ploetzing opowiada o wyzwaniach, jakie pojawiają się podczas pracy z markami z branży sportu na platformach społecznościowych.

Tygrys rusza w miasto - w twoich słuchawkach, samochodzie, na rowerze, w domu, w parku - gdziekolwiek zechcesz go posłuchać!

Co to jest Studio Tigers?

🎙️Studio Tigers to miejsce, gdzie nasi specjaliści, klienci i inni eksperci z branży spotykają się, by rozmawiać bez ograniczeń o digital marketingu. Bez scenariuszy, bez cenzury - tylko autentyczne i treściwe dyskusje o tym, co naprawdę dzieje się w świecie marketera.

Możesz nas znaleźć na YouTube, Spotify i Instagramie, dzięki czemu masz wybór sposobu i kanału, w jaki chcesz odbierać nasze treści. Niezależnie od preferowanej formy znajdziesz coś dla siebie.

W tym odcinku Studio Tigers rozmawiamy zAleksen Ploetzingiem - Digital Marketing Specialist Tigers.

Na co dzień zajmuje się szyciem contentu i strategii na miarę potrzeb klientów z branży sportowej i nie tylko. Jest odpowiedzialny za obsługę marek związanych ze sportem, takich jak OlimpStore czy 4F, jak również tworzenie contentu oraz strategii dla polskich klubów piłkarskich. O sporcie wie prawie wszystko, a tam, gdzie inni mogą czuć presję, on jak prawdziwy sportowiec odczuwa wyzwanie.



Dołącz do nas w Studio Tigers i zgłębiaj kulisy marketera razem z nami! 🎧

Tygrysy również mówią o:

Przygotuj się na Black Week

Wejdź do Domu Tygrysa i użyj kodu rabatowego BLACK20, który obniży cenę wybranego przez Ciebie produktu o 20%.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji, jak również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w Polityce Prywatności?