Wyznaczanie celów to podstawa
Sprzedaż karnetów na siłownie sieci: Well Fitness, Smart Platinum, Smart Gym w wybranych lokalizacjach w Polsce
Jak największy boost zasięgowy kampanii -mamy zasypać media, digital i przestrzeń miejską hasłami kampanii
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

Efekty

ponad 80
publikacji w ogólnopolskich mediach lifestylowych i branżowych
140%
realizacji KPI sprzedażowych przy jednoczesnej realizacji jedynie 60% budżetu kampanii
ponad 80
nośników outdoorowych na Śląsku, w Małopolsce i w województwie łódzkim
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Kampania miała na celu promocję konkretnej oferty sprzedażowej karnetów na siłownie sieci: Well Fitness, Smart Platinum, Smart Gym w wybranych lokalizacjach w Polsce
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Insight

Wiemy, że Teraz nie konkurujemy już wyłącznie z nowoczesnymi sprzętami, świetną załogą, kreatywnymi zajęciami czy ceną. Teraz musimy pokazać, że nasza siłownia to miejsce, które pasuje do Twojego lifestyle. 

2

Koncept

Kampanią “Na mieście mówią” rzuciliśmy wyzwanie i puszaliśmy oko do tych, którzy korzystali już z siłowni. Albo chcieli zacząć i zastanawiali się, na którą się zdecydować. Nie potrzebowaliśmy mówić o tym, co w tych siłowniach mamy, albo co dzięki nimi osiągniesz - masz swoje własne powody i motywacje, dzięki którym wybierasz ten, a nie inny styl życia - styl, który uwzględnia aktywność fizyczną. Chcemy, byś poczuł*, że dostaniesz u nas to, po co przychodzisz.

W kampanii nawiązaliśmy do popularnych dla wybranych regionów Polski powiedzień, przekonań czy nawet (w przypadku Śląska) - gwary - a żeby lokalni mieszkańcy czuli, że przekaz skierowany jest właśnie do nich - nawiązywaliśmy nawet do ulic, na których znajdują się poszczególne siłownie. Intencjonalnie postawiliśmy na prosty KV w kolorach promowanych sieci siłowni, by to hasła grały pierwsze skrzypce i wybiły się w szarej, jak dla tej pory roku (jesień-zima) przestrzeni miejskiej. Uniknęliśmy przy tym zjawiska banner-blind - mocnych kolorów i haseł nie dało się nie zauważyć. Jednocześnie hasło wyprowadzające całą kampanię, czyli #NaMieścieMówią, było dodatkowym triggerem podkreślającym dyskusję wokół danej siłowni. 


Priorytetem tej kampanii była sprzedaż dlatego 90% budżetu kampanii reklamowych zostało przeznaczone na kampanie sprzedażowe. Postawiliśmy na najskuteczniejsze typy kampanii: konwersje w Meta oraz Search i Performance Max w Google co zaowocowało realizacją KPI na prawie 150% przy jednoczesnym wydaniu jedynie 60% zaplanowanego budżetu.

3

Działanie

- Ustalenie KPI dla kampanii z uwzględnieniem poszczególnych lokalizacji

- Research ofert konkurencyjnych siłowni w danych lokalizacjach

- Stworzenie strategii promocji 360* oraz konceptu kreatywnego

- Stworzenie mediaplanu oraz timelin'u działań

- Wykreowanie KV kampanii

- Egzekucja działań PR, Influencer Marketing, Performance, Social Media Content

4

5

6

Okiem Klienta

Była to nasza pierwsza współpraca z Tigers, która zaowocowała w kilka kolejnych - to chyba najlepiej pokazuje, jak bardzo byliśmy zadowoleni z jej przebiegu i efektów.

Marta Grabeus

Marketing Manager sieci klubów WellFitness

Chcesz z nami pracować? Poznaj nasze usługi!

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS