Wyznaczanie celów to podstawa
Wzrost świadomości marki wśród nowej grupy odbiorców
Dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów
Wygenerowanie dużego ruchu na stronie
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

Efekty

7200
obserwujących po 2 miesiącach współpracy
4,6 mln
wyświetleń filmów
165 tys.
polubień materiałów
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Tworzenie treści wideo z wartością dla odbiorców ‍
客戶
Dotarcie do obecnej grupy docelowej marki - kobiety w wieku 25-35 lat
客戶
Wykorzystanie potencjału medium
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Działania poprzedzone researchem

Naturalnym krokiem przed podjęciem działań była analiza świeżych trendów na TikToku i stylu tworzonych tam treści modowych. Najlepszym źródłem inspiracji są filmiki produkowane przez twórców (widoczne m.in. na For You Page), dlatego przejrzeliśmy dziesiątki materiałów, które stworzyły punkt odniesienia dla naszych treści.

2

Natywne treści kluczem do sukcesu

Kluczem do sukcesu na TikToku są autentyczne treści, więc postawiliśmy na materiały tworzone telefonem, często niedoskonałe i bliskie grupie odbiorców. Liczy się styl - właśnie te inspiracje w filmach dotyczą - w rytm trendującej na TikToku muzyki.

Podejmujemy również wyzwanie wykorzystania potencjału tiktokowych trendów.

3

Duży zasięg niskim budżetem

Wykorzystaliśmy kampanie na wyświetlenia filmu oraz ruch do poszerzania grup odbiorców i nasycania grup remarketingowych. Dzięki szerokiemu targetowaniu i intrygującym treściom, osiągnęliśmy średni CPM rzędu 0,50 zł oraz średni koszt wyświetlenia strony docelowej na poziomie 0,15 zł.

Nie omijamy żadnej okazji na wsparcie biznesu klienta, dlatego bazując na dobrych wynikach przetestowaliśmy kampanie na konwersje. Kampania na zimny ruch przyniosła obiecujące wyniki - koszt dodania produktu do koszyka wyniósł około 3 zł.

4

5

6

Okiem Klienta

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Strategii

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS