SoItalian

Case study.

Klient:
Soitalian
Kanały:
No items found.
Usługi:
Bieżąca obsługa profilu Tworzenie contentu wideo Przygotowanie strategii komunikacji
bRANŻA:
No items found.
projektanci:
No items found.
ROK:
PALETA KOLORÓW:
No items found.

Wzrost świadomości marki wśród nowej grupy odbiorców


Dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów


Wygenerowanie możliwie dużego ruchu na stronie

Wyzwania

Tworzenie treści wideo z wartością dla odbiorców


Dotarcie do obecnej grupy docelowej marki - kobiety w wieku 25-35 lat


Wykorzystanie potencjału i świeżości nowego medium

Jak to zrobiliśmy

1

Działania poprzedzone researchem

Naturalnym krokiem przed podjęciem działań była analiza świeżych trendów na TikToku i stylu tworzonych tam treści modowych. Najlepszym źródłem inspiracji są filmiki produkowane przez twórców (widoczne m.in. na For You Page), dlatego przejrzeliśmy dziesiątki materiałów, które stworzyły punkt odniesienia dla naszych treści.

2

Natywne treści kluczem do sukcesu

Kluczem do sukcesu na TikToku są autentyczne treści, więc postawiliśmy na materiały tworzone telefonem, często niedoskonałe i bliskie grupie odbiorców. Liczy się styl - właśnie te inspiracje w filmach dotyczą - w rytm trendującej na TikToku muzyki.

Podejmujemy również wyzwanie wykorzystania potencjału tiktokowych trendów, np. ruletka.

3

Duży zasięg niskim budżetem

Wykorzystaliśmy kampanie na wyświetlenia filmu oraz ruch do poszerzania grup odbiorców i nasycania grup remarketingowych. Dzięki szerokiemu targetowaniu i intrygującym treściom, osiągnęliśmy średni CPM rzędu 0,50 zł oraz średni koszt wyświetlenia strony docelowej na poziomie 0,15 zł.

Nie omijamy żadnej okazji na wsparcie biznesu klienta, dlatego bazując na dobrych wynikach przetestowaliśmy kampanie na konwersje. Kampania na zimny ruch przyniosła obiecujące wyniki - koszt dodania produktu do koszyka wyniósł około 3 zł.

Efekty

7200
obserwujących po 2 miesiącach współpracy
165 tys.
polubień materiałów
4,6 mln
wyświetleń filmów
4,6 mln
wyświetleń filmów

Tigers od 2019 r. wspiera SoItalian w promowaniu włoskiej mody w Polsce. Powierzenie agencji kolejnego kanału komunikacji to wynik dobrej relacji biznesowej, opartej na zrozumieniu i grze do jednej bramki.

Okiem Tygrysa

Olga Dąbrowska

Wykorzystaliśmy możliwości prezentacji oferty marki SoItalian w zupełnie nowy, angażujący sposób – tworząc krótkie filmiki. Działania reklamowe na platformie pozwoliły na bardzo szerokie i tanie dotarcie do potencjalnych klientek oraz duży wzrost wyświetleń strony.

Olga Dąbrowska

Social Media Specialist

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.