Platforma dla testerek Oriflame
KANAŁY
Landing Page
USŁUGI
Social Media Content
ZESPÓŁ
Paulina Pirowska
Senior Digital Marketing Specialist
Wyznaczanie celów to podstawa
Stworzenie platformy, jakiej nie ma konkurencja klienta i wyróżnienie się na rynku
Zrealizowanie wizji klienta
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Szybki czas realizacji

Jak to zrobiliśmy?

1

Przygotowanie

Odpowiedzialnością Tigers było opracowanie całej struktury strony, funkcjonalność, copy, układu, regulaminu, a także narzędzia do ankiet. Dodatkowo znaleźliśmy magazyn, który realizuje wszystkie zlecone przez nas wysyłki. Klient dał nam wizję, a my zrealizowaliśmy ją od A do Z. Elementem współpracy było również dodawanie produktów na stronę, zarządzanie zmianami na stronie, wybór testerek, wysyłanie ankiet, przekazywanie list wysyłkowych do magazynu, a także pisanie artykułów o produktach i wybieranie najlepszych opinii.

2

Działanie

1. Organizacja projektu, rozłożenie na czynniki pierwsze wizji klienta, wyjście z propozycją rozwiązań, strategią i planem działania.

2. Dobór teamu projektowego, pod kątem analityki, dewelopera, performance i osoby obsługującej platformę.

3. Koordynowanie prac deweloperskich w porozumienia z klientem.

4. Nawiązanie współpracy ze studiem graficznym Tigers w celu opracowania projektu listu z instrukcją dołączenia do programu, który wysyłaliśmy do testerek.

5. Znalezienie odpowiednich podwykonawców i delegowanie usług magazynowych oraz spedycyjnych.

6. Launch strony i start działań.

Cały proces trwał 1,5 miesiąca.

3

Przewaga

Nasze holistyczne podejście i doskonałość operacyjna sprawiły, że projekt odniósł sukces. Odpowiednia organizacja pracy i strategiczne planowanie działań, pozwoliły na terminową realizację projektu oraz satysfakcję klienta.

Za nami wielogodzinne spotkania, burze mózgów i dziesiątki godzin odnotowane w Clockify’u. Wielokrotnie przekładaliśmy poszczególne elementy układanki, coraz bardziej zbliżając się do wizji klienta, a następnie analizowaliśmy każdy szczegół procesu testów i zamknęliśmy całość w realny timeline. To doświadczenie wiele nas nauczyło i pokazało, że nie ma przed nami wyzwań nie do zrobienia.

4

5

6

Efekty

6375
zgłoszeń do testowania produktów
Miliony
wyświetleń pod promowanymi treściami
957
wartościowych wideorecenzji testerek

Okiem Klienta

Zaczynamy docierać do młodszego grona odbiorców, co jest naszym głównym celem w 2023 roku. Bazujemy na naturalnych i prawdziwych materiałach i opiniach, które teraz są na wagę złota dla każdej firmy, Najważniejsze dla mnie jest kreatywne i otwarte podejście do projektu. Na początku my jako klient i agencja trochę testowaliśmy nasze podejście, sprawdzaliśmy co przyniesie najlepsze rezultaty aż doszliśmy do momentu, w którym obie strony mogą być zadowolone z efektów. Dużą przewagą Tigers jest partnerskie podejście do współpracy. Jako grupa ekspertów możemy wymieniać się pomysłami i mamy duże miejsce do dyskusji. Naszą współpracę oceniam bardzo dobrze i polecam!

Diana Rzepniewska

Marketing Online and Social Media Manager

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Brand & Visual Identity
Zobacz pozostałe
case studies
Easy Toys | Digital PR
Zobacz pełne case study
Oriflame | Brand & Visual Identity, Analityka i Big Data
Zobacz pełne case study

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS