Wyznaczanie celów to podstawa
Stworzenie platformy, jakiej nie ma konkurencja klienta i wyróżnienie się na rynku
Zrealizowanie wizji klienta
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

Efekty

6375
zgłoszeń do testowania produktów
Miliony
wyświetleń pod promowanymi treściami
957
wartościowych wideorecenzji testerek
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Szybki czas realizacji
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Przygotowanie

Odpowiedzialnością Tigers było opracowanie całej struktury strony, funkcjonalność, copy, układu, regulaminu, a także narzędzia do ankiet. Dodatkowo znaleźliśmy magazyn, który realizuje wszystkie zlecone przez nas wysyłki. Klient dał nam wizję, a my zrealizowaliśmy ją od A do Z. Elementem współpracy było również dodawanie produktów na stronę, zarządzanie zmianami na stronie, wybór testerek, wysyłanie ankiet, przekazywanie list wysyłkowych do magazynu, a także pisanie artykułów o produktach i wybieranie najlepszych opinii.

2

Działanie

1. Organizacja projektu, rozłożenie na czynniki pierwsze wizji klienta, wyjście z propozycją rozwiązań, strategią i planem działania.

2. Dobór teamu projektowego, pod kątem analityki, dewelopera, performance i osoby obsługującej platformę.

3. Koordynowanie prac deweloperskich w porozumienia z klientem.

4. Nawiązanie współpracy ze studiem graficznym Tigers w celu opracowania projektu listu z instrukcją dołączenia do programu, który wysyłaliśmy do testerek.

5. Znalezienie odpowiednich podwykonawców i delegowanie usług magazynowych oraz spedycyjnych.

6. Launch strony i start działań.

Cały proces trwał 1,5 miesiąca.

3

Przewaga

Nasze holistyczne podejście i doskonałość operacyjna sprawiły, że projekt odniósł sukces. Odpowiednia organizacja pracy i strategiczne planowanie działań, pozwoliły na terminową realizację projektu oraz satysfakcję klienta.

Za nami wielogodzinne spotkania, burze mózgów i dziesiątki godzin odnotowane w Clockify’u. Wielokrotnie przekładaliśmy poszczególne elementy układanki, coraz bardziej zbliżając się do wizji klienta, a następnie analizowaliśmy każdy szczegół procesu testów i zamknęliśmy całość w realny timeline. To doświadczenie wiele nas nauczyło i pokazało, że nie ma przed nami wyzwań nie do zrobienia.

4

5

6

Okiem Klienta

Zaczynamy docierać do młodszego grona odbiorców, co jest naszym głównym celem w 2023 roku. Bazujemy na naturalnych i prawdziwych materiałach i opiniach, które teraz są na wagę złota dla każdej firmy, Najważniejsze dla mnie jest kreatywne i otwarte podejście do projektu. Na początku my jako klient i agencja trochę testowaliśmy nasze podejście, sprawdzaliśmy co przyniesie najlepsze rezultaty aż doszliśmy do momentu, w którym obie strony mogą być zadowolone z efektów. Dużą przewagą Tigers jest partnerskie podejście do współpracy. Jako grupa ekspertów możemy wymieniać się pomysłami i mamy duże miejsce do dyskusji. Naszą współpracę oceniam bardzo dobrze i polecam!

Diana Rzepniewska

Marketing Online and Social Media Manager

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Brand & Visual Identity

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS