Wyznaczanie celów to podstawa
Zwiększenie sprzedaży w e-commerce Oriflame
Rozwój działalności e-commerce
Pozyskiwanie nowych użytkowników w klubie Oriflame
Rozwój działalności e-commerce.
Pozyskiwanie nowych użytkowników w klubie Oriflame.

Efekty

87%
Wzrost wartości konwersji
24%
Spadek kosztu za rejestrację nowego użytkownika
38%
Jednoczesny spadek budżetu mediowego
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Brak świadomości konsumentów, że w sklepie internetowym można kupować produkty tak, jak w każdym innym e-commerce.
客戶
Sukcesywne zmniejszanie się budżetu mediowego.
客戶
Rozwijanie modelu sprzedaży o kanały e-commerce.

Jak to zrobiliśmy?

1

Uproszczenie struktury konta reklamowego

Pierwszym krokiem było uproszczenie struktury konta reklamowego. Skoncentrowaliśmy się na najważniejszych momentach styku z potencjalnym klientem i wykorzystaliśmy tylko najważniejsze z punktu biznesowego kampanie.

Następnie skoncentrowaliśmy się na wykorzystaniu kampanii sprzedażowych do pozyskiwania nowych rejestracji. Odpowiednio skomunikowana i atrakcyjna oferta promocyjna Oriflame stała się głównym motywatorem zarejestrowania się nowych użytkowników.

2

Kontekstowe dotarcie do odbiorców

Zamiast korzystać ze sztywnych segmentacji odbiorców, postanowiliśmy przyjąć bardziej elastyczne i kontekstowe podejście. Analizowaliśmy dane dotyczące zachowań użytkowników, co pozwoliło nam lepiej zrozumieć ich potrzeby i preferencje. Korzystaliśmy z najlepiej perfomujących rozwiązań zmniejszając rozdrobnienie budżetu, a tym samym przynosząc lepsze wyniki sprzedażowe.

3

Ciągłe udoskonalanie kreacji reklamowych

Kreacje reklamowe były nieustannie testowane i udoskonalane. Regularnie analizowaliśmy wyniki kampanii, identyfikując najlepsze praktyki i wprowadzając niezbędne zmiany. Skupialiśmy się na tworzeniu wizualnie atrakcyjnych i angażujących reklam, które przyciągały uwagę użytkowników i zachęcały ich do zakupu.

4

Wykorzystanie kampanii advantage+

Wreszcie, umiejętnie wykorzystaliśmy kampanie Advantage+. System Advantage+ analizował dane w czasie rzeczywistym, automatycznie dostosowując parametry kampanii, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Dzięki temu nasze kampanie były bardziej efektywne i przynosiły lepsze rezultaty przy niższych kosztach.

5

6

Okiem Klienta

Współpraca z Tigers znacząco przyczyniła się do rozwoju naszego e-commerce, co pozwoliło nam zwiększyć wartość konwersji o 87%, jednocześnie obniżając koszty rejestracji nowych użytkowników o 24%. Choć nadal bazujemy na naszym tradycyjnym modelu sprzedaży bezpośredniej, z ich pomocą skutecznie rozwijamy kanały e-commerce, integrując je z naszymi dotychczasowymi metodami sprzedaży, co pozwala nam na dotarcie do szerszej grupy klientów i osiąganie lepszych wyników biznesowych.Szczególnie cenimy elastyczność zespołu Tigers, ich dostępność oraz głębokie zrozumienie naszego biznesu. Ważne było dla nas także ich podejście do ciągłego testowania i udoskonalania kreacji reklamowych, co pozwala na osiąganie coraz lepszych wyników w naszych kampaniach marketingowych.

Marianna Konarska

Community Activation Senior Specialist Oriflame

Chcesz z nami pracować? Poznaj nasze usługi

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS