Jak to zrobiliśmy?
Idea
Witryna MyAlpaca w momencie nawiązania współpracy z Tigers była po migracji danych na inny CMS. Klientka miała za sobą nieudaną współpracę z innymi agencjami SEO, co sprawiło, że na początkowym etapie nie mieliśmy prostego zadania.
W pierwszej kolejności chcieliśmy skupić się na najważniejszych z punktu widzenia biznesu frazach. Po osiągnięciu zadowalającego wyniku chcieliśmy wyjść z komunikatem do szerszego grona odbiorców.
Działanie
1. Stworzenie strategii skupiającej się w pierwszej kolejności na frazach quick wins w TOP10, by w stosunkowo krótkim czasie zwiększyć ruch organiczny
2. Reoptymalizacja starszych artykułów blogowych. Dodaliśmy także karuzele produktów do każdego z artykułów na blogu, by zwiększyć szansę na monetyzację ruchu generowanego za pomocą bloga.
3. Pozyskiwanie linków drogą naturalną - duże zainteresowanie witryną portali wnętrzarskich ze względu na niepowtarzalną estetykę marki My Alpaca.
4. Produkowanie treści na bloga bez wsparcia AI, wykraczające poza tematykę produktów z alpaki, by dotrzeć do grupy osób, która takich produktów jeszcze nie zna. Poruszaliśmy tematy związane ze snem, pielęgnacją pościeli czy doborem rozmiaru pościeli.
Przewaga
Kampania SEO stanowiła świetne uzupełnienie działań z zakresu Google Ads wzmacniając ruch i konwersje z Google.
W ramach kampanii nie było do dyspozycji budżetu mediowego, ale za to do sukcesu przyczyniła się ścisła współpraca na linii klient-specjalista w kwestii produkowania treści oraz pozyskiwania linków drogą naturalną.
Efekty
Okiem Klienta
Jesteśmy wdzięczni za otwartość zespołu Tigers i mamy nadzieję, że będzie to partnerska współpraca na lata. Świetna organizacja całego procesu - konkretny i kompetentny zespół, dobrze zadawane pytania, żeby zrozumieć nasz biznes, nasze potrzeby i dobrze przygotować strategię. Tygodniowy rytm pracy, regularny kontakt. Dotrzymywanie wszystkich ustalonych terminów. Szczegółowe analizy rozbudowane o wnioski i rekomendacje i jasny plan działań. Myślę, że mogę podsumować to jednym słowem - bezpieczeństwo. A to w biznesie jest bezcenne kiedy oddaje się zewnętrznej agencji dostęp do swojego back office. Czuję, że MyAlpaca jest w dobrych rękach.
Magdalena Kot-Kyriazis
Właścicielka MyAlpaca
case studies