Jak to zrobiliśmy?
Strategia komunikacji marki
Przygotowując strategię komunikacji dla Medicover Sport zadbaliśmy o to, aby odpowiednio dopasować content do grup odbiorców, aktywnie korzystających z poszczególnych kanałów komunikacji.
Na Facebooku i Instagramie publikujemy treści głównie dla końcowych użytkowników pakietów sportowych - pracowników firm. Na LinkedInie natomiast komunikujemy się z działami HR oraz osobami decyzyjnymi w organizacjach. Obranie strategii zakładającej dwutorową komunikację - było strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu zabezpieczyliśmy komunikację marki na obu poziomach.
Angażująca komunikacja
Na profilu Medicover Sport na Facebooku zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność osób, które są zainteresowane sportem oraz holistycznie podchodzą do swojego zdrowia, dbając o regularną aktywność fizyczną.
Dodatkowo, na platformie rozwinęliśmy grupę “Drużyna Medicover Sport”, którą w pierwszym roku naszej współpracy zwiększyliśmy o 400%, jeśli chodzi o ilość członków. Poza akcjami specjalnymi, użytkownicy grupy mieli możliwość korzystania z know how ekspertów Medicover Sport, uczestnictwa w konkursach czy inspirowania się wzajemnie w ramach aktywności, z których korzystają najczęściej.
W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach.
Działania na Instagramie
W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.
Działania na Instagramie
W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.
Działania na Instagramie
W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.
Działania na Instagramie
W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.
Efekty
Okiem Klienta
Współpracę z Tigers opisałabym jednym słowem - elastyczność. Typowo marketer powiedziałby o dowożeniu KPI i skuteczności, ale to jest oczywistość przy współpracy z agencją Tigers. Ja najbardziej cenię elastyczność, ponieważ Medicover Sport jest marką, która dynamicznie się rozwija i działa w bardzo zmiennym otoczeniu biznesowym. Dla nas najważniejsze jest szybkie reagowanie na zmiany i dostosowanie komunikatów oraz narzędzi do dynamicznego środowiska biznesowego. To jest dla nas kluczowe, aby osiągać zamierzone cele i to realizuje się w trakcie naszej współpracy.
Anna Gradkowska
Kierownik Marketingu Medicover Sport
case studies