Wyznaczanie celów to podstawa
Wsparcie działaniami w digitalu sprzedaż pakietów Medicover Sport
Uświadomienie klientom B2C, jak wielki wpływ na wszystkie obszary życia ma sport
Wywołanie potrzeby uprawiania sportu
Dotarcie do osób decyzyjnych w firmach zatrudniających +10 pracowników
Zwiększenie popytu na produkty z oferty Medicover Sport
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

Efekty

101%
Realizacja KPI liczby obserwujących na Facebooku
296%
Realizacja KPI wyświetleń na Instagramie
334%
Realizacja KPI zaangażowania na LinkedIn
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Zwiększenie świadomości wartości pakietów Medicover Sport wśród działów HR i osób decyzyjnych w firmach
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Strategia komunikacji marki

Przygotowując strategię komunikacji dla Medicover Sport zadbaliśmy o to, aby odpowiednio dopasować content do grup odbiorców, aktywnie korzystających z poszczególnych kanałów komunikacji.

Na Facebooku i Instagramie publikujemy treści głównie dla końcowych użytkowników pakietów sportowych - pracowników firm. Na LinkedInie natomiast komunikujemy się z działami HR oraz osobami decyzyjnymi w organizacjach. Obranie strategii zakładającej dwutorową komunikację - było strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu zabezpieczyliśmy komunikację marki na obu poziomach.

2

Angażująca komunikacja

Na profilu Medicover Sport na Facebooku zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność osób, które są zainteresowane sportem oraz holistycznie podchodzą do swojego zdrowia, dbając o regularną aktywność fizyczną.

Dodatkowo, na platformie rozwinęliśmy grupę “Drużyna Medicover Sport”, którą w pierwszym roku naszej współpracy zwiększyliśmy o 400%, jeśli chodzi o ilość członków. Poza akcjami specjalnymi, użytkownicy grupy mieli możliwość korzystania z know how ekspertów Medicover Sport, uczestnictwa w konkursach czy inspirowania się wzajemnie w ramach aktywności, z których korzystają najczęściej.



W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach.

3

Działania na Instagramie

W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.

4

Działania na Instagramie

W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.

5

Działania na Instagramie

W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.

6

Działania na Instagramie

W przypadku Instagrama strzałem w dziesiątkę była dywersyfikacja formatów i treści, które się na nim pojawiają. Edukujemy nie tylko w zakresie sportu i aktywności fizycznej, ale także jego wpływie na nasze zdrowie. Skupiamy się zdrowych nawykach i staramy się je zaszczepić w naszych odbiorcach. Zaangażowaliśmy do naszej komunikacji ekspertów Medicover Sport, którzy tworzą rolki promujące jedną z najnowszych usług Medicover Sport - Coaching Dietetyczny. Reelsy, to format, który cieszy się dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem wśród naszych odbiorców.

Okiem Klienta

Współpracę z Tigers opisałabym jednym słowem - elastyczność. Typowo marketer powiedziałby o dowożeniu KPI i skuteczności, ale to jest oczywistość przy współpracy z agencją Tigers. Ja najbardziej cenię elastyczność, ponieważ Medicover Sport jest marką, która dynamicznie się rozwija i działa w bardzo zmiennym otoczeniu biznesowym. Dla nas najważniejsze jest szybkie reagowanie na zmiany i dostosowanie komunikatów oraz narzędzi do dynamicznego środowiska biznesowego. To jest dla nas kluczowe, aby osiągać zamierzone cele i to realizuje się w trakcie naszej współpracy.

Anna Gradkowska

Kierownik Marketingu Medicover Sport

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Social Media Content

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS