Wyznaczanie celów to podstawa
Wyedukowanie zespołu w kontekście umiejętności stworzenia i zaplanowania strategii marketingowej
Ciekawe przedstawienie branży budowlanej na TikToku
Swoboda pokazywania specjalistów na TikToku, wykorzystanie trendów
Nauka aspektów technicznych – przygotowanie do nagrań, montaż
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

Efekty

14
godzin szkoleniowych
12
przeszkolonych pracowników
100
pomysłów na TikToki
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Trudność w przedstawieniu branży budowlanej na TikToku
客戶
Brak kompleksowej wiedzy na temat wszystkich funkcji aplikacji TikTok
客戶
Brak biegłej znajomości aplikacji do obróbki wideo
客戶
Planowanie treści, wykorzystanie aktualnych trendów w branży budowlanej
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Idea

Ideą przeprowadzenia szkoleń dedykowanych było przełamanie stereotypów pokazania „trudnej” branży na TikToku.

2

Działanie

Przeprowadziliśmy szkolenie stacjonarne dla zespołu z zakresu video marketingu na TikToku, podczas którego uczestnicy zgłębili wiedzę zaczynając od funkcjonalności aplikacji, po trendy, specyfikę branży, a także aspekty techniczne, przygotowanie do nagrań i montaż.

3

Przewaga

Skupiliśmy się na części praktycznej, aby uczestnicy wyszli ze szkolenia nie tylko z wiedzą teoretyczną, ale gotowymi pomysłami i materiałami do publikacji na firmowym TikToku.

4

5

6

Okiem Klienta

Jest to nasze kolejne szkolenie z firmą Tigers. Nasi pracownicy korzystają z mediów społecznościowych, w tym z TikToka, jednak głównie jako obserwujący. Cieszy nas, że dzięki Tigers zabraliśmy ich na chwilę do „kabiny pilota”, by zobaczyli jak tworzenie kontentu wygląda od kuchni. Jesteśmy zadowoleni. Szkoleniowcy byli bardzo profesjonalni, chętnie odpowiadali na nasze pytania. Odwoływanie się do doświadczeń pracy z innymi klientami, dokładna znajomość rynku oraz trendów miała dla nas duże znaczenie.

Marcin Kasprzak

Dyrektor PR & Marketing Erbud

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Edukacji

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS