![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6630e188e6fd1a867248fda4_64e6eacd2c162c96bf6c74ee_230420%2520eaysytoys%2520pudelek%2520112_Easy-Resize.com.jpeg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6630e188e6fd1a867248fda4_64e6eacd2c162c96bf6c74ee_230420%2520eaysytoys%2520pudelek%2520112_Easy-Resize.com.jpeg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66544dc05cdcedbf2130a62a_%F0%9F%A1%B6.png)
Jak to zrobiliśmy?
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/66547cbf500337b47b205dc7_%E6%88%91%E5%80%91%E6%98%AF%E6%80%8E%E9%BA%BC%E5%81%9A%E7%9A%84%20(1).png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74ef_Zrzut%20ekranu%202023-07-12%20o%2013.15.42.png)
Pomysł
EasyToys przyszło do Tigers jako klient, który wykupił u nas trzy usługi: TikTok, Influencer Marketing i Public Relations. Tigers wygrało przetarg rozpisany przez markę. Działania PR-owe z marką zaczęły się w styczniu 2023.
Współpraca z EasyToys odbywała się ongoingowo - na bieżąco odpowiadaliśmy na briefy i potrzeby klienta. W ramach współpracy promowaliśmy kolejno następujące po sobie kampanie „Better toys, greater joys”, „Time for toys” oraz „EasyFit”, co przekładało się na publikacje w konkretnych mediach.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74f3_356723562_6862241637154445_3028224639609530203_n.jpg)
Działanie
Opracowaliśmy harmonogram publikacji tematycznych dla marki.
Wdrożyliśmy regularne wysyłki komunikatów prasowych i follow-up, w tym bezpośrednie i indywidualne spotkania z dziennikarzami.
Zapewniliśmy marce szereg publikacji w mediach kobiecych i lifestyle, oraz w mediach marketingowych i tych o tematyce medialnej.
Zorganizowaliśmy dla marki łącznie 7 wysyłek kreatywnych / PR skierowanych do zasięgowych influencerów i kluczowych dziennikarzy.
Współorganizowaliśmy dla marki 2 eventy, których celem była promocja produktów EasyToys w kontekście medialnym.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74f2_Frame%2020.png)
Przewaga
55
Klient był zdecydowany na tę usługę od samego początku. Jej celem było dopełnienie innych usług, na jakie się u nas zdecydował oraz budowanie synergii działań na linii influencer marketingu i digital PR.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb9a68a1c71f47033043_e788795c79b813670952ef2c530d1a05.gif)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb3061aaadcffc7da109_Vector%2020.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6af9/664deb9a68a1c71f47033043_e788795c79b813670952ef2c530d1a05.gif)
Efekty
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/667d2a4235c45c8a30bb9a56_oie_pMiGrUV36SGV.jpg)
Okiem Klienta
W EasyToys zależy nam na normalizowaniu gadżetów erotycznych oraz szerzeniu wiedzy o różnych aspektach seksualności. Odważnie mówimy o (samo)miłości, relacji, a także radości, która płynie ze świadomego, konsensualnego seksu. Seksu z drugą osobą, ale również solo seksu, który jest tak ważny. Od stycznia 2023 agencja Tigers wspiera EasyToys w działaniach z zakresu Digital PR. Dzięki tej współpracy krok po kroku udaje nam się osiągać zamierzone cele: wspólnie rozwijamy nasze kanały komunikacji, promujemy nasze treści w mediach i na blogach tematycznych, zapraszamy do dialogu o seksie i seksualności, docieramy do młodych dorosłych, jak i rodziców, singli, wieloletnich partnerów, a przy tym korzystamy z wiedzy i doświadczenia ekspertów, seksuologów, ginekologów i psychologów. Cieszymy się z takiego wsparcia Tigers i tego, że na bazie naszego wspólnego know-how możemy planować i wdrażać kolejne działania promocyjne marki EasyToys i akcje edukacyjne dotyczące dobrze rozumianej seksualności i zdrowia seksualnego.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/667d2a4235c45c8a30bb9a56_oie_pMiGrUV36SGV.jpg)
Karina Jacyszyn
Brand Manager Poland & Team Lead EasyToys Global
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/66798ce5238b612e4953f91b_PR.jpg)
case studies
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6627c46e50b31eb49bff57b9_Logo%20kopia.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/6627bdf4374d19e97bdfc904_fotka_Easy-Resize.com.jpg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74ae_Easytoys_Logo_Poland_Pink_Digital%20(2).png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74ee_230420%20eaysytoys%20pudelek%20112_Easy-Resize.com.jpg)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c720d_Oriflame_logo_transparent-min-e1617346698603.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/64e6eacd2c162c96bf6c6b01/64e6eacd2c162c96bf6c74dc_BC_small.jpg)