Strategia.

Projektujemy skuteczne strategie.

Strategia
Audyt mediowy
Branding
Digital
Marketing
Strategie komunikacji
分析

1. STRATEGIA MARKETINGOWA

Strategia marketingowa definiuje kluczowe cechy produktu w ujęciu konsumenckim i konkurencyjnym, wytycza główne założenia dotyczące cen oferowanych produktów, definiuje możliwość budowania przewagi konkurencyjnej poprzez rozwiązania dystrybucyjne oraz wskazuje kluczowe punkty aktywności promocyjnej, tak aby maksymalnie wykorzystać potencjał rynku.

作坊

2. STRATEGIA MARKI

Strategia wynikająca z dogłębnej analizy konsumenta, konkurencji, marki i otoczenia kulturowego mająca na celu wypozycjonowanie marki w umyśle konsumenta, tak by realizowała cele firmy. Ściśle powiązana z wizją, misją i wartościami organizacji.

創建

3. STRATEGIA KOMUNIKACJI

Strategia komunikacji definiuje co marka powinna komunikować, aby osiągnąć wyznaczony cel taktyczny, do kogo mówić, w jaki sposób, gdzie i kiedy. Poprzedzona jest dogłębną analizą stanu obecnego.

團隊

4. NARRACJA STRATEGICZNA

Narracja strategiczna o Twoje marce, produkcie lub usłudze, która pozwoli Ci opowiedzieć spójną historię uderzającą w potrzeby i motywacje grupy docelowej, jednocześnie budując pożądany wizerunek marki.

Strategia.
原創解決方案

Autorskie rozwiązania

Strategie komunikacji projektujemy na podstawie autorskiego procesu warsztatowego – bazujemy na koncepcji pętli decyzyjnych, które poszerzają wąskie patrzenie lejka zakupowego. Strategia stworzona jest tak, aby mogła być wdrożona przez każdego specjalistę – nie musimy jej dla Ciebie zrealizować, ale z chęcią to zrobimy!

1

Zbieramy wiedzę realizując badania.

2

Uwalniamy moc i wiedzę grupy w procesie warsztatów strategicznym.

3

Opracowujemy strategię.

4

Pomagamy wdrażać strategię w codzienne zadania operacyjne.

Tygrysy Strategii

No items found.

Wskazaliśmy drogę

Opisz nam swoje wyzwanie,
wspólnie znajdziemy drogę do celu.