Wyznaczanie celów to podstawa
Zbudowanie tożsamości marki Medistore jako największego medycznego marketplace.
Wzrost rozpoznawalności marki
Wzmocnienie zaangażowania odbiorców
Pozyskanie nowych użytkowników, którzy staną się promotorami marki
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Wejść w realne potrzeby konsumenta, a tym samym zbudować z nim autentyczną relację, wnieść ideę dbania o zdrowie
客戶
Stworzenie spójnego i kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej, który łączy nowoczesność, otwartość, a także wpisuje się w realne potrzeby klientów

Okiem Tygrysa

Wyróżniającą cechą Tigers jest odwaga w komunikacji. To właśnie ta cecha była kluczowa w procesie wyboru agencji jako partnera w tym projekcie. Naszym celem było podkreślenie Medistore w środowisku eCommerce a także wyróżnienie go na tle konkurencyjnych usług medycznych.

Andżelika Sokół

Kierownik działu sprzedaży eCommerce

Zobacz pozostałe
case studies
Medicover Sport | Social Media Content
Zobacz pełne case study
Oriflame | Brand & Visual Identity, Analityka i Big Data
Zobacz pełne case study

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS