Jak to zrobiliśmy?
Dotarcie do niemal 300 000 osób w trzech pierwszych miesiącach współpracy.
Co dokładnie zrealizowaliśmy? Przeprowadziliśmy testy z różnymi formami komunikacji, by jak najlepiej przemówić do naszej grupy docelowej. Nasze działania były zgodne ze strategią klienta, podkreślając innowacyjność oraz istotność wnętrza, a także zbliżając naszą markę do świata klienta, inspirując go do lepszego życia, w otoczeniu pełnym światła.
W komunikacji skupiliśmy się na blokach produktowych, inspiracyjnych oraz edukacyjnych.
Strategia
Idea kreatywna koncentrowała się na stworzeniu wizerunku marki klienta jako lidera w branży aluminiowej stolarki poprzez wyeksponowanie innowacyjności, estetyki i unikalnych cech oferowanych produktów. Proces twórczy obejmował opracowanie spójnej strategii wizualnej (oraz treści), która wyróżni klienta na tle konkurencji i przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.
- Regularnie monitorowaliśmy i dostosowywaliśmy branding marki na Instagramie, aby jak najlepiej podkreślał produkty klienta. Zmiany w kolorystyce, stylu grafik i używanych elementach wizualnych były dokonywane zgodnie z celami klienta oraz reakcjami społeczności.
- Na bieżąco analizowaliśmy reakcje odbiorców, rezygnując z mniej skutecznych form treści na rzecz tych, które generowały większe zaangażowanie. Stale dostosowywaliśmy nasze publikacje do preferencji i potrzeb naszej społeczności.
Dzięki angażującym formatom i dostosowaniu treści do zainteresowań odbiorców, udało nam się wyróżnić markę klienta. Korzystając z opinii klientów, budowaliśmy zaufanie i pokazywaliśmy realne korzyści związane z produktami klienta.
Okiem Klienta
Od momentu powstania profilu OknoPlus na Instagramie firma zaczęła być widoczna na tym kanale komunikacji, docierając do podstawowej grupy docelowej produktu i konkurencji. Współpraca z Tigers zainspirowała nas do krytycznego spojrzenia na inne kanały komunikacji, w szczególności od strony identyfikacji wizualnej i tworzenia jeszcze bardziej atrakcyjnych wizualnie grafik. We współpracy z Tigers ważna była dla mnie dobra i łatwa komunikacja z Opiekunem.
Dawid Mickiewicz
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu