22
.
11
2022

Polski oddział Motorola partnerem warsztatów strategicznych agencji marketingowej Tigers

Autor:
Czas:
2
min.
Kolejna edycja warsztatów jeszcze w grudniu tego roku. Dołączysz?

Partnerstwo polskiego oddziału Motorola to przede wszystkim okazja do pracy na żywym organizmie. Uczestnicy poznali teoretyczne podejście do komunikacji, ale także opracowali plan i kampanie komunikacji na przykładzie marki Motorola.

„Strategiczne rozwiązania Motorola wpisują się w agendę warsztatów, ale to od uczestników zależało jak zostaną wykorzystane. Zdecydowaliśmy się na współpracę przy warsztatach Tigers, by jeszcze lepiej zrozumieć, jakie przekazy najlepiej korespondują z naszą grupą docelową. Wierzę, że różne doświadczenia i perspektywy uczestników zaowocują pod czujnym okiem Daniela Kotlińskiego" - Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.

Zderzenie z realnym case study, opartym o dane, to najlepszy sposób na naukę strategii. Krótka pętla do wdrożenia zdobytej wiedzy skłania do myślenia syntetycznego, kreatywnego. Marcin Śleszyński, jeden z 12 uczestników dwudniowego szkolenia, tak podsumowuje swój udział:

„Muszę przyznać, że był to istny rollercoster. Od ekscytacji przed nowym doświadczeniem, po momentalne zwątpienie i przytłoczenie złożonością zagadnienia aż do satysfakcji i motywacji ze stworzonej strategii. Trudno uwierzyć, jak dużo udało nam się wspólnie wypracować przez dwa dni. Dzięki za nakierowanie na odpowiednie tory. Każdemu polecam przyszłe edycje tego warsztatu!" - Marcin Śleszyński, Performance Specialist.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za niesamowitą energię i świetne pomysły. Jesteśmy także bardzo wdzięczni Annie Staszyńskiej, Head of Marketing polskiego oddziału Motorola za merytoryczne wsparcie i zaufanie.

No items found.

Kolejna edycja warsztatów jeszcze w grudniu tego roku. Dołączysz?