Maksymalizacja wartości konwersji w branży modowej
Case study.
Maksymalizacja wartości konwersji
Skupienie się na konkretnych markach / produktach w zależności od sezonu
Efektywne wykorzystanie dużego budżetu reklamowego
Wyzwania
Dotarcie do zamożnej grupy docelowej, zainteresowanej zakupem dóbr luksusowych
Wdrożenie działań po premierze systemu iOS 14, kiedy większość klientów korzysta właśnie z tej lub nowszej wersji
Strategia
Optymalizacja pod kątem wartości
Aby efektywnie dysponować budżetem, przetestowaliśmy strategię składania ofert, jaką jest "Cel ROAS", która świetnie sprawdziła się w kampanii katalogowej, dowożąc 2x większy ROAS niż ten ustalony, jako minimalny.

Wykorzystanie grup podobnych odbiorców na bazie wartości
Przy tworzeniu grup podobnych odbiorców wykorzystujemy opcję grup opartych na wartościach. Dzięki temu zwiększamy prawdopodobieństwo dotarcia do osób, które są skłonne wydać więcej.

Uzupełnienie formatów reklamowych o video
W celu wykorzystania maksymalnego potencjału kreatywnej warstwy działań reklamowych uzupełniliśmy kampanie o kreacje video, która jest zdecydowanie formatem premium i świetnie sprawdza się w kampaniach sprzedażowych.
Skalowanie wysoko performujących kampanii
Celem maksymalizacji wartość konwersji, stopniowo zwiększamy budżet oraz rozszerzamy grupy docelowe dla stabilnych kampanii o ponadprzeciętnym wskaźniku ROAS oraz niskim koszcie za zakup.
