Maksymalizacja wartości konwersji w branży modowej

Case study.

Klient:
Kanały:
Facebook
Usługi:
Facebook Ads / konwersja
bRANŻA:
No items found.
projektanci:
No items found.
ROK:
PALETA KOLORÓW:
No items found.

Maksymalizacja wartości konwersji


Skupienie się na konkretnych markach / produktach w zależności od sezonu


Efektywne wykorzystanie dużego budżetu reklamowego

Wyzwania

Dotarcie do zamożnej grupy docelowej, zainteresowanej zakupem dóbr luksusowych

Wdrożenie działań po premierze systemu iOS 14, kiedy większość klientów korzysta właśnie z tej lub nowszej wersji

Strategia

Optymalizacja pod kątem wartości

Aby efektywnie dysponować budżetem, przetestowaliśmy strategię składania ofert, jaką jest "Cel ROAS", która świetnie sprawdziła się w kampanii katalogowej, dowożąc 2x większy ROAS niż ten ustalony, jako minimalny.

Wykorzystanie grup podobnych odbiorców na bazie wartości

Przy tworzeniu grup podobnych odbiorców wykorzystujemy opcję grup opartych na wartościach. Dzięki temu zwiększamy prawdopodobieństwo dotarcia do osób, które są skłonne wydać więcej.

Uzupełnienie formatów reklamowych o video

W celu wykorzystania maksymalnego potencjału kreatywnej warstwy działań reklamowych uzupełniliśmy kampanie o kreacje video, która jest zdecydowanie formatem premium i świetnie sprawdza się w kampaniach sprzedażowych.

Skalowanie wysoko performujących kampanii

Celem maksymalizacji wartość konwersji, stopniowo zwiększamy budżet oraz rozszerzamy grupy docelowe dla stabilnych kampanii o ponadprzeciętnym wskaźniku ROAS oraz niskim koszcie za zakup.

Efekty

46,33
średni miesięczny ROAS na koncie za ostanie pół roku
14 000
zakupów wygenerowane za pomocą reklam Facebook Ads przez ostatnie pół roku
32,46 zł
średni koszt za zakup za ostatnie pół roku
32,46 zł
średni koszt za zakup za ostatnie pół roku

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.