I'm Inter Motors

Case study.

Klient:
I'm Inter Motors
Kanały:
Facebook
Usługi:
Bieżąca obsługa profilu i grupy Zaangażowana moderacja Wsparcie działań sprzedażowych RTM
bRANŻA:
No items found.
projektanci:
No items found.
ROK:
PALETA KOLORÓW:
No items found.

Aktywizacja społeczności motocyklistów


Wsparcie działań performance


Wykorzystanie medialnych wydarzeń w komunikacji

Wyzwania

Promocja portfolio 87 marek


Treści dla wymagającej grupy docelowej


+20 postów tygodniowo

Jak to zrobiliśmy

Aktywizacja społeczności motocyklistów

Motocykliści to wymagająca grupa odbiorców - jeśli chcemy nawiązać z nimi rzeczywiste relacje, nie ma miejsca na wpadki. Naszą komunikację opieramy na głębokim zrozumieniu fenomenu kulturowego branży motocyklowej, co wyraźnie zjednuje fanów.

Dzięki wpasowaniu produktów w kontekst, stymulujemy naturalne dyskusje na ważne tematy - zarówno z punktu widzenia odbiorcy, jak i marki. Działania na Stronie FB wspieramy animacją społeczności w grupie FB “Nie śpię, bo jeżdżę”.

Wsparcie działań performance

Nasza codzienna, głównie angażująca komunikacja przeplatana jest treściami wprost generującymi sprzedaż. Choć działania performance prowadzone są przez inny podmiot, co miesiąc wykazujemy kilkunastokrotny zwrot z nakładów reklamowych dzięki kierowaniu ruchu w sposób pośredni i bezpośredni do sklepu.

Wykorzystanie medialnych wydarzeń w komunikacji

Stale szukamy interesujących pretekstów do dyskusji - tworzymy markę, która nie boi się nawiązać do bieżących wydarzeń społecznych. Lekka komunikacja sprawia, że jesteśmy obecni w życiu naszych klientów nawet wtedy, gdy nie są gotowi na zakup - i stajemy się wyborem numer jeden, gdy tylko pojawia się potrzeba zakupowa.

Efekty

14x ROAS
z kampanii na ruch i na konwersję
285,55
najwyższy ROAS w jednym z 12 miesięcy
Stała obecność w top 20
najbardziej angażujących profili motoryzacyjnych Sotrender
Stała obecność w top 20
najbardziej angażujących profili motoryzacyjnych Sotrender

Wyniki z Menedżera Reklam zwracają kwotę, którą I’M Inter Motors wydaje na działania naszej agencji i generują imponującą konwersję w postaci sprzedaży, przy zachowaniu wiarygodnego wizerunku wśród motocyklistów.

Opinia klienta

Dominika Dragun

Media społecznościowe od początku były ważną częścią naszego projektu e-commerce, a także istotnym napędem do wsparcia sprzedaży w sklepach stacjonarnych. Dlatego tak bardzo ważne dla nas jest ich efektywne wykorzystanie w sposób dwutorowy: poprzez treści wizerunkowe oraz performance. Reklamy z Tigers to „level up” w naszej dotychczasowej działalności!

Dominika Dragun

Marketing Coordinator I’m Inter Motors

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.