I'm Inter Motors
Case study.

Aktywizacja społeczności motocyklistów
Wsparcie działań performance
Wykorzystanie medialnych wydarzeń w komunikacji
Wyzwania
Promocja portfolio 87 marek
Treści dla wymagającej grupy docelowej
+20 postów tygodniowo
Jak to zrobiliśmy
Aktywizacja społeczności motocyklistów
Motocykliści to wymagająca grupa odbiorców - jeśli chcemy nawiązać z nimi rzeczywiste relacje, nie ma miejsca na wpadki. Naszą komunikację opieramy na głębokim zrozumieniu fenomenu kulturowego branży motocyklowej, co wyraźnie zjednuje fanów.
Dzięki wpasowaniu produktów w kontekst, stymulujemy naturalne dyskusje na ważne tematy - zarówno z punktu widzenia odbiorcy, jak i marki. Działania na Stronie FB wspieramy animacją społeczności w grupie FB “Nie śpię, bo jeżdżę”.

Wsparcie działań performance
Nasza codzienna, głównie angażująca komunikacja przeplatana jest treściami wprost generującymi sprzedaż. Choć działania performance prowadzone są przez inny podmiot, co miesiąc wykazujemy kilkunastokrotny zwrot z nakładów reklamowych dzięki kierowaniu ruchu w sposób pośredni i bezpośredni do sklepu.

Wykorzystanie medialnych wydarzeń w komunikacji
Stale szukamy interesujących pretekstów do dyskusji - tworzymy markę, która nie boi się nawiązać do bieżących wydarzeń społecznych. Lekka komunikacja sprawia, że jesteśmy obecni w życiu naszych klientów nawet wtedy, gdy nie są gotowi na zakup - i stajemy się wyborem numer jeden, gdy tylko pojawia się potrzeba zakupowa.


Efekty
Wyniki z Menedżera Reklam zwracają kwotę, którą I’M Inter Motors wydaje na działania naszej agencji i generują imponującą konwersję w postaci sprzedaży, przy zachowaniu wiarygodnego wizerunku wśród motocyklistów.
Opinia klienta


Media społecznościowe od początku były ważną częścią naszego projektu e-commerce, a także istotnym napędem do wsparcia sprzedaży w sklepach stacjonarnych. Dlatego tak bardzo ważne dla nas jest ich efektywne wykorzystanie w sposób dwutorowy: poprzez treści wizerunkowe oraz performance. Reklamy z Tigers to „level up” w naszej dotychczasowej działalności!
Dominika Dragun
Marketing Coordinator I’m Inter Motors