Embassy Bikes

Case study.

Klient:
Embassy
Kanały:
Facebook
Usługi:
Performance marketing Optymalizacja konwersji Rekomendacje działań zasięgowych
bRANŻA:
No items found.
projektanci:
No items found.
ROK:
PALETA KOLORÓW:
No items found.

Rozszerzenie działań reklamowych na Facebooku


Wzrost sprzedaży w online

Wyzwania

Rozpoczęcie działań w środku pandemii


Brak jakościowych grup remarketingowych


Wysoki popyt na rowery

Jak to zrobiliśmy

Rozszerzenie działań reklamowych na Facebooku

Rozpoczynając działania, uruchomiliśmy kampanie na całej długości lejka, wykorzystując cele: rozpoznawalność marki, wyświetlenia filmu, aktywność wobec postów (FB i IG), ruch na stronę, konwersje, sprzedaż z katalogu (remarketing). Elastycznie zarządzaliśmy budżetem, by zbudować zasięg o skali pozwalającej na monetyzację.

Wzrost sprzedaży online

W górze lejka docieraliśmy do zupełnie nowych odbiorców, ale korzystając z precyzyjnego targetowania i atrakcyjnych kreacji, stopniowo rozwijaliśmy bazę remarketingową.

W ostatnim etapie lejka, czyli remarketingu, rozwiewaliśmy wątpliwości co do zakupu roweru online. Zachęcaliśmy do kontaktu w wiadomości prywatnej w celu dopasowania konkretnego modelu czy dodatków, a na końcu oferowaliśmy drobne rabaty na zakupy. Wykorzystaliśmy wiele formatów, w tym: filmy, grafiki statyczne, karuzele, albumy czy Stories.

Efekty

480 zakupów
w 6 miesięcy
17x ROAS
z kampanii sprzedażowych
2,3 mln
zasięgu reklam
2,3 mln
zasięgu reklam

Wraz z klientem nadaliśmy charakteru komunikacji i uspójniliśmy ją na całej długości lejka zakupowego. Znacznie poszerzyliśmy grupy remarketingowe, o połowę obniżyliśmy koszt dotarcia do 1000 osób i wyraźnie zwiększyliśmy współczynnik przejść na stronę - a to zaledwie kilka miesięcy współpracy!

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.