Embassy Bikes
Case study.
Rozszerzenie działań reklamowych na Facebooku
Wzrost sprzedaży w online
Wyzwania
Rozpoczęcie działań w środku pandemii
Brak jakościowych grup remarketingowych
Wysoki popyt na rowery
Jak to zrobiliśmy
Rozszerzenie działań reklamowych na Facebooku
Rozpoczynając działania, uruchomiliśmy kampanie na całej długości lejka, wykorzystując cele: rozpoznawalność marki, wyświetlenia filmu, aktywność wobec postów (FB i IG), ruch na stronę, konwersje, sprzedaż z katalogu (remarketing). Elastycznie zarządzaliśmy budżetem, by zbudować zasięg o skali pozwalającej na monetyzację.

Wzrost sprzedaży online
W górze lejka docieraliśmy do zupełnie nowych odbiorców, ale korzystając z precyzyjnego targetowania i atrakcyjnych kreacji, stopniowo rozwijaliśmy bazę remarketingową.
W ostatnim etapie lejka, czyli remarketingu, rozwiewaliśmy wątpliwości co do zakupu roweru online. Zachęcaliśmy do kontaktu w wiadomości prywatnej w celu dopasowania konkretnego modelu czy dodatków, a na końcu oferowaliśmy drobne rabaty na zakupy. Wykorzystaliśmy wiele formatów, w tym: filmy, grafiki statyczne, karuzele, albumy czy Stories.

Efekty
Wraz z klientem nadaliśmy charakteru komunikacji i uspójniliśmy ją na całej długości lejka zakupowego. Znacznie poszerzyliśmy grupy remarketingowe, o połowę obniżyliśmy koszt dotarcia do 1000 osób i wyraźnie zwiększyliśmy współczynnik przejść na stronę - a to zaledwie kilka miesięcy współpracy!