Eibach
Case study.
Stworzenie najbardziej zaangażowanego profilu Eibach na świecie
Wprowadzenie kampanii sprzedażowych i skutecznej komunikacji produktowej
Budowanie zaufania i zacieśnianie więzi odbiorców wokół marki Eibach
Wyzwania
Budowanie wizerunku produktów
Dopasowanie komunikacji do wymagających grup docelowych
Opracowanie struktury działań reklamowych
Skalowanie biznesu klienta przez wzrost wyników sprzedaży
Jak to zrobiliśmy?
Przygotowanie fudamentów
W Tigers traktujemy marketing jako długodystansowy wyścig, niż kilka okrążeń sprintu. Zdefiniowanie języka, stylu i warstwy graficznej, którymi będziemy docierać do grupy docelowej w postaci strategii komunikacji okazało się kluczem do sukcesu. Plan zawierał też rozdysponowanie budżetów w strukturze działań reklamowych.

Content, który pokochali odbiorcy
Swąd palonej gumy, zapach benzyny, ryk silnika - doskonale wiedzieliśmy, że motoryzacja to branża, w której możemy - i musimy - zaaganżować odbiorców. Dlatego postawiliśmy na skrzętnie wyselekcjonowane posty, które przykują ich uwagę. Starannie dobraliśmy wprost zrozumiały przez odbiorców język. To wpłynęło na bardzo dynamiczny wzrost ich zaangażowania już w pierwszym miesiącu współpracy.

Aktywizacja fanów motoryzacji
Każda treść umieszczana w harmonogramie publikacji była konstruowana w celu uzyskania określonej aktywności. Jeżeli chcieliśmy aktywizować odbiorców w postaci komentarzy – tworzyliśmy posty, pod którym fani z łatwością i naturalnie angażowali się w dyskusję. Odpowiednie zrozumienie społeczności pasjonatów motoryzacji sprawiło, że interakcja z postami Eibach weszła odbiorcom w krew. To było kluczowe zagranie w środkowej fazie lejka sprzedażowego.

Wysokie osiągi kampanii sprzedażowych
Zbudowanie żywej relacji z odbiorcami rozpaliło ich motywację zakupową - cena w ich odczuciu przestała mieć fundamentalne znaczenie. To pozwoliło nam wdrożyć komunikację produktowo-sprzedażową opartą na kampaniach z celem "Konwersje", w których docieraliśmy i powracaliśmy do użytkowników. Zero sztucznych ‘dark postów’ na poziomie reklamy – zastąpił je content, który realnie sprzedaje.

Efekty
Inwestycja w angażujący i perfekcyjnie dobrany content wspierany kampaniami reklamowymi od startu do mety pozwoliła wykręcić spektakularny rezultat - kilkudziesięciokrotny zwrot z inwestycji w reklamę oraz obsługę.