Eibach

Case study.

Klient:
Eibach
Kanały:
Facebook
Usługi:
Prowadzenie komunikacji Budowanie społeczności i moderacja Facebook Ads Optymalizacja konwersji
bRANŻA:
No items found.
projektanci:
No items found.
ROK:
PALETA KOLORÓW:
No items found.

Stworzenie najbardziej zaangażowanego profilu Eibach na świecie


Wprowadzenie kampanii sprzedażowych i skutecznej komunikacji produktowej


Budowanie zaufania i zacieśnianie więzi odbiorców wokół marki Eibach

Wyzwania

Budowanie wizerunku produktów


Dopasowanie komunikacji do wymagających grup docelowych


Opracowanie struktury działań reklamowych


Skalowanie biznesu klienta przez wzrost wyników sprzedaży

Jak to zrobiliśmy?

Przygotowanie fudamentów

W Tigers traktujemy marketing jako długodystansowy wyścig, niż kilka okrążeń sprintu. Zdefiniowanie języka, stylu i warstwy graficznej, którymi będziemy docierać do grupy docelowej w postaci strategii komunikacji okazało się kluczem do sukcesu. Plan zawierał też rozdysponowanie budżetów w strukturze działań reklamowych.

Content, który pokochali odbiorcy

Swąd palonej gumy, zapach benzyny, ryk silnika - doskonale wiedzieliśmy, że motoryzacja to branża, w której możemy - i musimy - zaaganżować odbiorców. Dlatego postawiliśmy na skrzętnie wyselekcjonowane posty, które przykują ich uwagę. Starannie dobraliśmy wprost zrozumiały przez odbiorców język. To wpłynęło na bardzo dynamiczny wzrost ich zaangażowania już w pierwszym miesiącu współpracy.

Aktywizacja fanów motoryzacji

Każda treść umieszczana w harmonogramie publikacji była konstruowana w celu uzyskania określonej aktywności. Jeżeli chcieliśmy aktywizować odbiorców w postaci komentarzy – tworzyliśmy posty, pod którym fani z łatwością i naturalnie angażowali się w dyskusję. Odpowiednie zrozumienie społeczności pasjonatów motoryzacji sprawiło, że interakcja z postami Eibach weszła odbiorcom w krew. To było kluczowe zagranie w środkowej fazie lejka sprzedażowego.

Wysokie osiągi kampanii sprzedażowych

Zbudowanie żywej relacji z odbiorcami rozpaliło ich motywację zakupową - cena w ich odczuciu przestała mieć fundamentalne znaczenie. To pozwoliło nam wdrożyć komunikację produktowo-sprzedażową opartą na kampaniach z celem "Konwersje", w których docieraliśmy i powracaliśmy do użytkowników. Zero sztucznych ‘dark postów’ na poziomie reklamy – zastąpił je content, który realnie sprzedaje.

Efekty

9,90 zł
średni koszt zakupu w sklepie online
153,23
najwyższy miesięczny ROAS
234,94%
wzrost przychodów e-commerce w porównaniu w stosunku do rozpoczęcia współpracy
234,94%
wzrost przychodów e-commerce w porównaniu w stosunku do rozpoczęcia współpracy

Inwestycja w angażujący i perfekcyjnie dobrany content wspierany kampaniami reklamowymi od startu do mety pozwoliła wykręcić spektakularny rezultat - kilkudziesięciokrotny zwrot z inwestycji w reklamę oraz obsługę.

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.