BEZPŁATNY WEBINAR

Mikrobadania dla biznesu

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

To wydarzenie organizowane we współpracy z Mobee Dick dostarczy Ci praktycznej wiedzy na temat efektywnego wykorzystania badań w tworzeniu strategii dla produktów cyfrowych. Bazując na naszym doświadczeniu w pracy z klientami podzielimy się sprawdzonymi metodami radzenia sobie z najczęstszymi wyzwaniami, które mogą hamować rozwój Twojej firmy. Nauczysz się rozpoznawać i skutecznie pokonywać te przeszkody, co pozwoli Ci lepiej zarządzać procesem projektowania produktów oraz podejmować bardziej trafne decyzje strategiczne.

GODZINA:
16:00
data:
19.9.2024

Webinar poprowadzą: Grzegorz Chojnacki - Senior Digital Marketing Specialist w Tigers oraz Jadwiga Kijak badacz w Mobee Dick oraz Monika Mikowska założycielka i członkini zarządu agencji Mobee Dick

Podczas webinaru zdradzimy, jak praktyczne odpowiedzi na te wyzwania mogą realnie usprawnić Twoją pracę i przyspieszyć rozwój cyfrowych produktów. Dołącz i dowiedz się, jak zmaksymalizować efektywność działań w swojej organizacji!

Grzegorz Chojnacki

Team Leader & Senior Digital Marketing Specialist z Tigers

Senior Digital Marketing Specialist, który sprawia, że klienci Tigers mają jeszcze więcej klientów: wdrażając sprawdzone strategie, tworząc unikalny content i moderując profile w social media.

Monika Mikowska

założycielka i członkini zarządu agencji Mobee Dick

Nietuzinkowa i przebojowa założycielka i członkini zarządu agencji Mobee Dick, specjalizującej się w badaniach i projektowaniu produktów i usług cyfrowych dla takich marek jak np. BNP Paribas, Ministerstwo Finansów, Allegro, TUiR Warta, Adobe, Empik, Banque Saudi Fransi.

Rozpoznawalna i lubiana prelegentka na największych polskich konferencjach technologicznych. Autorka cenionych raportów branżowych, publikowanych na blogu jestem.mobi, za który otrzymała Wyróżnienie Specjalne w konkursie Blog Roku 2013. Wyróżniona także przez Brief.pl jako jedna z 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie oraz przez Fundację Ambasada Przedsiębiorczości Kobiet jako jedna ze 100 kobiet, odnoszących największe sukcesy biznesowe w Polsce. Współautorka książek “E-marketing” oraz “Biblia e-biznesu 2". Była członkini i aktywistka międzynarodowej społeczności przedsiębiorców, Entrepreneurs’ Organization. Mentorka dla przedsiębiorców i przedsiębiorczyń.

Jadwiga Kijak

Badacz w Mobee Dick

Jadwiga Kijak, z wykształcenia socjolog, od 2013 roku zajmuje się badaniami oraz projektowaniem usług. Uwielbia odkrywać często nieuświadomione potrzeby oraz przekładać tę wiedzę na rekomendacje projektowe, a następnie umacniać tę wiedzę w organizacjach. Ukończyła socjologię reklamy i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim, a także kurs projektowania usług organizowany przez PDR Centre Cardiff i ASP Katowice. Pracuje jako badacz w Mobee Dicku, gdzie odpowiedzialna jest za prowadzenie projektów badawczych, oraz wdrażanie nowych badaczy.  Dodatkowo w Fundacji Stajnia zajmuje się prowadzeniem i wykorzystaniem badań w projektowaniu usług . Przeprowadzała warsztaty z przygotowania badań oraz projektowania usług.

Czego dowiesz się na webinarze?
Jak opierać decyzje produktowe i biznesowe w oparciu o rzeczywiste dane z badań UX,
Jak badania mogą dać Ci szybkie odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące produktu.
Jak efektywnie wdrożyć badania do swojej firmy.
Weź udział
↓ Zapisz się już dzisiaj
Dzięki!
Do zobaczenia na webinarze Tygrysie
#RRROAR
Ups... Podczas wypełniania formularza coś poszło nie tak.

Zapisz się na webinar i odkryj, jak mikrobadania pomogą Ci rozwinąć Twój biznes!

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji na stronie dimaq.pl