Trening z projektowania strategii komunikacji
Zarezerwuj swoje miejsce na lipcowy termin i weź udział w 2-dniowym treningu, w trakcie którego stworzysz kompletną strategię komunikacji.
2399
zł netto
Agenda
Trenerzy


Ola w sposób wyjątkowy łączy myślenie analityczne i strategiczne z talentem kreatywnym. Ambasadorka dociekliwości, która z pomocą celnych pytań ekspercko łączy kropki. Jaki specjalistka w zakresie komunikacji marek współpracowała min. z Runmageddonem, Coral Travel i Oriflame. Trenerką została, bo świat potrzebuje więcej strategicznych umysłów.
Ola Bulanda
Strategy Planner
%20(2).jpg)
%20(2).jpg)
W Tigers odpowiedzialny za rozwój działu strategii. Ekspert w dostrzeganiu niewidocznych połączeń i zależności, które napędzają zmiany i rozwój świata. Entuzjasta pracy z „mocą grupy”. W obszarze strategii pracował dla takich marek jak: BIC, MyLead, Knorr, Cisowianka, Ed Red czy Clear (Unilever). Treningi są jego zdaniem najwyższą formą kooperacji, która pozwala wprowadzać realną zmianę w życiu każdego z uczestników.
Yossarian Malewski
Strategy Planner
Co zyskujesz?
Na treningu nie będziesz biernym słuchaczem – jak na szkoleniach. Wcielisz się w rolę stratega, który opracowuje realny case. Wspólnie przejdziemy przez cały proces tworzenia strategii komunikacji - od zdobycia danych aż po stworzenie konkretnego komunikatu.
Nieważne, czy jesteś freelancerem prowadzącym działania komunikacyjne dla swoich klientów, specjalistą od social mediów w agencji reklamowej czy właścicielem własnej marki (nawet tej osobistej!), na tym treningu uporządkujesz swoją wiedzę o strategii komunikacji, tak abyś wychodząc z naszego biura po zakończeniu treningu, czuł, że wiesz co robić, kiedy bierzesz się za opracowanie strategii.
Jak wygląda nasz trening?
To dwa dni intensywnej pracy w biurze Tigers. Przeprowadzasz mini-badania, analizujesz dane, wyciągasz wnioski, szukasz insightów, podejmujesz strategiczne decyzje i tworzysz koncept kampanii.
A to wszystko ze wsparciem Oli i Yossariana, w towarzystwie ludzi, których łączy potrzeba rozwoju i pasja do marketingu.
Z czym kończysz trening?
- Z uporządkowanym procesem projektowania strategii komunikacji,
- wiedzą, jak szukać potrzebnych danych i zdobywać informację oraz umiejętnością przekuwania obserwacji we właściwe wnioski i konkretne działania komunikacyjne,
- sprawdzonymi narzędziami, które możesz wykorzystać w swojej codziennej pracy,
- jasnymi i praktycznymi definicjami kluczowych terminów, ułatwiających dalszy rozwój w strategii,
- nowymi znajomościami, które nawiążesz dzięki pracy zespołowej na treningu..
Masz pytania? Skontaktuj się z Martą - marta.semplawska@tigers.pl
W ramach treningu otrzymasz
Po treningu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.