Szkolenie otwarte

Trening Reels & TikTok

TikTok, Reels, Shorts, Stories oraz inne pionowe video - zgłęb razem z nami tajniki video marketingu!

Terminy
21-22.03 online
Dla juniorów, specjalistów i seniorów
Sprawdź, czy trening jest dla Ciebie! Napisz na szkolenia@tigers.pl
Formuła online
Trening online 21-22.03
Zniżka dla grup
Zapisujesz +4 os. lub chcesz wziąć udział w więcej niż jednym treningu? Odezwij się po rabat!

899

zł netto

1105.77
zł brutto
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Agenda

1 dzień 10:00-17:00
2 dzień 10:00-17:00

Trening Reels & TikTok

Trenerzy

Błażej Serwotka

Pracę w marketingu zaczął, mając 16 lat, a w CV mógł dać jedynie swojego bloga. W tym czasie rozwinął umiejętności głównie w vertical video, influencer marketingu oraz w kreowaniu strategii. Przebrnął przez branżę motoryzacyjną, FMCG, hotelową, sportową aż po branże beauty. Od 3 lat szkoli, a od dwóch jest wykładowcą na AGH i AEH. Wygenerował ponad 15 milionów wyświetleń filmów na TikTokach klientów oraz ma za sobą parę mocnych virali!

Błażej Serwotka

Senior Digital Marketing Specialist

Magdalena Krzepkowska

Odpowiada za rozwój komórki Vertical Video w Tigers i wspiera zespół w tworzeniu strategii oraz koncepcji kreatywnych na TikToku czy Instagramie. Dzięki doświadczeniu prawniczemu bez problemu odnajduje się we wszystkich regulacjach i ograniczeniach, z którymi twórcy mierzą się w działaniu na tych platformach. Uczy marki, jak skutecznie wejść na TikToka i rozwijać swoje działania, kierując się dewizą „Don’t make ads, make TikToks"

Magdalena Krzepkowska

Digital Marketing Specialist

Zakres szkolenia

Dlaczego warto dołączyć do szkolenia?

-> Zyskujesz wiedzę pochodzącą od praktyków i certyfikowanych trenerów.

-> Znajomość nowoczesnych platform oraz ich funkcji. 

-> Zaplanowane i strategiczne podejście do planowania komunikacji pionowych formatów. 

-> Sprawdzone i autorskie techniki nauczania i prowadzenia warsztatu, które są stale udoskonalane na podstawie pracy z uczestnikami każdego treningu.

-> Uczestnik z każdego dnia treningu wychodzi z gotowymi, przygotowanymi samodzielnie materiałami, które są świetnym przykładem wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce.

Jakie umiejętności uczestnik wyniesie ze szkolenia?
  • Świadomość różnic i charakterystyki danych platform 
  • Zwinność, szybkość i lekkość w tworzeniu materiałów
  • Pobudzanie kreatywnego i nieszablonowego myślenia na temat działań dla swojej marki
  • Znajomość trendów (Znajdowanie, wykorzystywanie oraz tworzenie)
  • Tworzenie viralowch treści

W czym to szkolenie jest lepsze od innych?

Wiedza, którą się dzielimy jest stworzona z własnych doświadczeń, porażek i sukcesów na przestrzeni ostatnich lat. Szkolenie jest ocenianie 5/5 przez każdą grupę szkoleniową. Jest jednocześnie uniwersalne dla każdej branży, ale na tyle szczegółowe, aby osiągnąć wysokie wyniki wyświetleń czy sprzedaży. Uczestnicy mają niepowtarzalną okazję nie tylko rozwinąć swoją kreatywność i umiejętności, ale także współpracować i dzielić się doświadczeniem z osobami z różnorodnych branży. Podczas szkolenia dokładamy wszelkich starań, aby stworzyć atmosferę, która maksymalnie sprzyja pracy w komfortowych, luźnych i bezpiecznych warunkach, w których rozwijają się najbardziej kreatywne i ciekawe pomysły. 

Czego uczestnik potrzebuje podczas treningu?

Telefonu, aplikacji do składania materiałów (Inshot i/lub CapCut) oraz aplikacji TikTok z założonym kontem.

Masz pytania? Skontaktuj się z Martą - marta.semplawska@tigers.pl

W ramach treningu otrzymasz

1
Uporządkowaną część teoretyczną, z dodatkowymi elementami edukacyjnymi do przeczytania “na później”.
2
Pakiet materiałów edukacyjnych, narzędzi i poleceń, z których sami korzystamy oraz podsumowania z ćwiczeń, które wykonywaliśmy podczas treningu.
3
Zniżkę na kolejne szkolenia i produkty edukacyjne Tigers.
4
Certyfikat i rekomendację trenerów na Linkedin.

Trening Reels & TikTok

Terminy
21-22.03 online
Formuła online
Trening online 21-22.03

899

zł netto
1105.77
zł brutto