Szkolenie otwarte

Trening Meta Ads PRO 2.0 & strategia eCommerce

Uczestnicy zgłębią "Marketing Frameworks" i "Unit Economy", ucząc się dostosowywania strategii marketingowych do różnych decyzji i potrzeb oraz analizy ekonomicznej kampanii. Poznają algorytm Meta Ads 2024, zrozumieją jego działania, fazy uczenia i wykorzystanie modelu "cebuli" w kontekście produktów Meta Ads. Dodatkowo, omówione zostaną strategie efektywnego wykorzystania lejka sprzedażowego.

Termin
28-29.03 online
Dla specjalistów i seniorów
Sprawdź, czy trening jest dla Ciebie! Napisz na szkolenia@tigers.pl
Formuła online
Trening online 28-29.03
Zniżka dla grup
Zapisujesz +4 os. lub chcesz wziąć udział w więcej niż jednym treningu? Odezwij się po rabat!

899

zł netto

1105.77
zł brutto
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Agenda

1 dzień 10:00-17:00
2 dzień 10:00-17:00

Trening Meta Ads PRO 2.0 & strategia eCommerce

Trener

Borys Marushchak

Kariera Borysa rozwinęła się dzięki efektywnej pracy nad projektami dla YouTube, Google oraz Meta Ads, co umożliwiło mu przejście do kompleksowych działań w obszarze marketingu cyfrowego. W Tigers, Borys skupia się na tworzeniu efektywnych strategii sprzedażowych performance, które dopasowane są do potrzeb klientów. Jego praca charakteryzuje się głębokim zrozumieniem rynku i umiejętnością przekładania teorii na praktyczne rozwiązania. Jako certyfikowany trener, Borys dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowadząc szkolenia zarówno otwarte, jak i dostosowane do konkretnych potrzeb uczestników (dedykowane). W swoich szkoleniach, opiera się na danych i rzeczywistych przypadkach, które podkreślają skuteczność prezentowanych rozwiązań. Jego praca i metody szkoleniowe znacznie przyczyniają się do rozwoju kompetencji innych specjalistów, agencji oraz marketing managerów w branży.

Borys Marushchak

Senior Digital Strategist

Zakres szkolenia

Dlaczego warto wziąć udział w treningu?

Uczestnictwo w szkoleniu to szansa na pogłębienie wiedzy o najnowszych strategiach performance marketingu. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności w analizie konkurencji, planowaniu mediów i zarządzaniu kampaniami, kluczowe dla sukcesu w branży. Szkolenie zapewni też możliwość wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów zawodowych.

Jakie umiejętności uczestnik wyniesie ze szkolenia?
  • Zrozumienie i stosowanie Marketing Frameworks:
  • Kompetencje w zakresie Unit Economy
  • Znajomość algorytmu Meta Ads 2024
  • Efektywne wykorzystanie lejka sprzedażowego
  • Zaawansowane strategie wzrostu w Meta Ads
  • Kreatywna strategia w reklamie

W czym to szkolenie jest lepsze od innych?

To szkolenie wyróżnia się na rynku dzięki swojej kompleksowości i dostarczaniu wiedzy często pomijanej lub nieoczywistej. Skupia się na zaawansowanych i aktualnych strategiach (zarówno ogólnych jak i niszowych), takich jak algorytmy Meta Ads 2024 i unikatowe techniki budowania ścieżki użytkownika. 

W przeciwieństwie do standardowych szkoleń, oferuje głęboki wgląd w nieoczywiste, lecz kluczowe aspekty efektywnej digital reklamy, co czyni je niezwykle wartościowym źródłem wiedzy na dynamicznym rynku marketingu.

Czego uczestnik potrzebuje podczas treningu?

Otwartej głowy, nastawienie na intensywne dwa dni pracy indywidualnej oraz grupowej. Notes, laptop oraz swój case study na którym będzie pracować.

Masz pytania? Skontaktuj się z Martą - marta.semplawska@tigers.pl

W ramach treningu otrzymasz

1
Uporządkowaną część teoretyczną, z dodatkowymi elementami edukacyjnymi do przeczytania “na później”.
2
Pakiet materiałów edukacyjnych, narzędzi i poleceń, z których sami korzystamy oraz podsumowania z ćwiczeń, które wykonywaliśmy podczas treningu.
3
Zniżkę na kolejne szkolenia i produkty edukacyjne Tigers.
4
Certyfikat i rekomendację trenera na Linkedin.

Trening Meta Ads PRO 2.0 & strategia eCommerce

Termin
28-29.03 online
Formuła online
Trening online 28-29.03

899

zł netto
1105.77
zł brutto