Karol Szlawski
Digital Marketing Specialist

W Tigers cel klienta jest moim celem, a dzięki prowadzeniu i optymalizacji kampanii performance mam realny wpływ na efektywne zwiększanie ROASów. Dzięki doświadczeniu w tworzeniu contentu oraz „artystycznemu” patrzeniu na świat chętnie dzielę się pomysłami na nieszablonowe kreacje reklamowe.
Ponad siedem lat zdobywałem doświadczenie w handlu pracując jako sprzedawca instrumentów muzycznych. Następnie skręciłem w kierunku marketingu internetowego. Pracowałem w łódzkich agencjach jako Social Media Executive i Copywriter, a także byłem rzecznikiem OFF Piotrkowska Center. Chęć rozwoju sprawiła, że wkroczyłem na ścieżkę performance w ramach Akademii Tygrysa, a dzisiaj samodzielnie obsługuję klientów.

Nie bój się ryzyka – to dzięki niemu wyszliśmy z jaskiń
lat doświadczenia w handlu
lata doświadczenia w digital marketingu
kandydatów, którzy aplikowali razem z nim do Akademii Tygrysa 2.0
Kompetencje
Nasze umiejętności rozwijamy w modelu T-shaped


Performance
Specjalizacja to tworzenie i wdrażanie strategii mediowych, analiza wyników i optymalizacja ROAS. Pogłębia znajomość systemów reklamowych i technik skalowania budżetów.
Social Media
To praca na żywym organizmie. Każdy Twój błąd jest zapamiętany, a każdy dobry post staje się viralowy. Social media to proces, to strategia, to plan działania.
Content
Kreatywność w tworzeniu angażującej komunikacji to podstawowa cecha każdego, kto chce wyróżnić się w social media. Dzięki stosowaniu niezmiennych zasad marketingu w nowych formach, może realizować cele klienta na każdej płaszczyźnie.
Karol prywatnie
Ciekawostki, o których nie wszyscy wiedzą

Wystąpił w teledysku Mariana Lichtmana

Autor spektaklu „Ziemia Obiecana A.D. 202X” wystawianego w Monopolis w Łodzi

Wydał książkę „Tryptyk Intymny”
Karol oczami współpracowników

Kreatywne działanie
Miałem okazje być Buddiem Karola podczas Akademii Tigers, a teraz jestem go Team Leaderem. Praca z Karolem jest samą przyjemnością: łączy w sobie wiedze techniczno-performance'ową, a do tego wzbogaca ją o mnóstwo niestandardowych pomysłów i kreatywnych propozycji działań. Karol nie tylko jest ciekaw najgłębszych zakątków performance'owych jaskiń, on też chętnie tworzy sobie do nich drogę. Za każdą akcją w wykonaniu Karola zawsze stoi jakiś większy pomysł, który z kolei opiera się o przeanalizowane dane i doświadczenie: i w ogólnopojętym marketingu, i w copywritingu, i w social media.

Performance’owiec renesansu
Karol to performance’owiec renesansu. Jest rzetelny, sumienny i zawsze można na niego liczyć. Otwarty umysł wsparty nieskończonymi pokładami kreatywności pozwala mu tworzyć treści reklamowe na najwyższym poziomie. Nie ma dla niego sytuacji bez wyjścia i problemu bez rozwiązania. Doceniam też jego inicjatywę i wsparcie, jakie daje członkom teamu.

Dołącz do zespołu TIGERS
Wierzymy, że pasja i dyscyplina zjadają wiedzę oraz doświadczenie. Kompetencji twardych nauczymy każdego. Szukamy osób, które wyznają nasze wartości i standardy.