Daniel Kotliński
Senior Strategic Planner

Strategic Planner w Tigers. Projektuje strategie komunikacji w autorskiej metodzie warsztatowej. Autor kursu i szkoleń z efektywnego planowania obecności marek w digitalu.

Plan mówi, co zrobię, strategia – jak zwyciężę
lata w Tigers
lat w branży
projektów strategii
Kompetencje
Nasze umiejętności rozwijamy w modelu T-shaped


Strategia
Zawsze szuka rzeczywistej przyczyny stojącej u podstaw wyzwania – dzięki temu potrafi zarekomendować precyzyjne działania potrzebne do osiągnięcia celów.
Komunikacja
Zarządzanie percepcją marki odbywa się na poziomie pojedynczych komunikatów – każdy z nich musi być wpisany w szerszy kontekst strategiczny, co wymaga wprawy i kreatywności.
Storytelling
Przekładanie złożonych koncepcji strategicznych i komunikacyjnych na prostą, angażującą opowieść to klucz do efektywnego wdrożenia.
Daniel prywatnie
Ciekawostki, o których nie wszyscy wiedzą

W wieku 23 lat w druku ukazał się jego debiutancki zbiór opowiadań

Jego największe marzenie to podróż kamperem dookoła świata
.png)
Jego pies ma na imię Soczek
Daniel oczami współpracowników…

Kreatywny pionier
Daniel jest dla mnie mistrzem słowa, a w zespole Tigers także niezwykle kreatywną głową, otwarty na nowe pomysły i z entuzjazmem podchodzący do realizacji pionierskich projektów. Jak prawdziwy tygrys poluje z ukrycia, pielęgnując agencyjne kanały komunikacji i grupy. To on szczególnie dba o to, żeby społeczność wokół marki Tigers cały czas rosła. Do komunikacji podchodzi bardzo strategicznie. Za przemyślenia, pomysły przekuwane w działania i konsekwencję w ich realizacji Daniela cenię najbardziej.

Opiekun marki
Daniel doskonale czuje ducha marki Tigers. Najpierw zasila organizację nowymi ideami i koncepcjami, a następnie przekłada je na realizacje, które wnoszą dużą wartość dla biznesu.

Dołącz do zespołu TIGERS
Wierzymy, że pasja i dyscyplina zjadają wiedzę oraz doświadczenie. Kompetencji twardych nauczymy każdego. Szukamy osób, które wyznają nasze wartości i standardy.